ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فاز دوم پروژه‌ امنیت شبکه انجام شد

| يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۸۵، ۰۷:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت فن‌آوری اطلاعات گفت: فاز اول و دوم پروژه‌ی امنیت شبکه انجام شده تا از حملاتی که از درون و بیرون شبکه انجام می‌گیرد، جلوگیری کنیم.

به گزارش (ایسنا)، جواد رادمان با تاکید بر اهمیت نقش فن‌آوری اطلاعات تصریح کرد: نقش فن‌آوری اطلاعات در پیشرفت و توسعه‌ی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و مسوولان کشور باید به این صنعت اهمیت بیشتری بدهند؛ در آینده‌ی نزدیک همه‌ی تصمیمات بر اساس فن‌آوری اطلاعات انجام می‌گیرد.
او یکی از بحث‌های مهم شرکت فن‌آوری اطلاعات را افزایش پهنای باند دانست و گفت: تا پایان برنامه‌ی چهارم توسعه باید تعداد 150 STM1 در کشور ایجاد کنیم همچنین تا پایان سال 40 STM 1، به پهنای باند کشور افزوده خواهد شد و هماهنگی لازم با شرکت زیرساخت انجام گرفته است.
مدیر عامل شرکت فن‌آوری اطلاعات که در نشست سراسری مدیران روابط عمومی‌های شرکت مخابرات سراسر کشور سخن می‌گفت، افزود: یکی از سیاست‌های اصلی میزبانی سایت‌های داخلی است که ما به عنوان یکی از اصول کلی نظام این بحث را پیگیری می‌کنیم؛ در همین راستا پایلوت پروژه‌ی شارع‌ دو اجرا شد که برای ‌هاست کردن سایت‌های ادارات دولتی به وجود آمده است و همچنین باید یک دیتاسنتر ملی ایجاد کنیم که بحث در این رابطه آغاز شده است؛ سه شرکت خصوصی برای ایجاد مراکز دیتاسنتر مجوز دریافت کردند که دولت به خاطر مسائل امنیتی و بالا بودن هزینه‌ها وارد این کار شده است.
مدیر عامل شرکت فن‌آوری اطلاعات با بیان این که مفهوم واقعی بانک‌داری الکترونیکی این است که بدون مشکل ارتباطات برقرار شود گفت: بانکداری الکترونیکی زمانی اتفاق می‌افتد که زیرساخت‌ها در کشور به وجود آیند؛ توسعه‌ی بانکداری الکترونیک بسیاری از هزینه‌های کشور را درباره‌ی سوخت و رفت و آمد‌ها کاهش می‌دهد؛ زیرساخت‌های مالی و بانکی حقوقی و قانونی فرهنگی و آموزشی برای ایجاد بانک‌داری الکترونیک فراهم می‌باشد.

  • ۸۵/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">