ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فروش اطلاعات کاربران در جمعه سیاه

| يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

هکرها در روز جمعه سیاه، اطلاعات سرقت شده کارت های اعتباری افراد را با تخفیف در وب تاریک عرضه کردند. مجرمان به وسیله این اطلاعات کالاهای لوکس می خرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، هکرها در تخفیفات خرید روز جمعه سیاه، اطلاعات سرقت شده کارت های اعتباری را با تخفیف عرضه می کنند.

کارشناسان امنیت سایبری در سازمان  FBI ، سازمان دفاع سایبری انگلیسی و شرکت های  امنیت آنلاین متعدد از موج عملیات هک و کلاهبرداری در جمعه سیاه خبر داده اند.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف پیام هایی در تلگرام  نشان می دهد هکرها در جمعه سیاه اطلاعات سرقت شده افراد را با تخفیفاتی برای مجرمان سایبری دیگر  عرضه می کنند.

در یکی از فروم های وب تاریک به نام Gansta's Paradise هکرها اطلاعات هر کارت اعتباری سرقت شده را با ۲۵ درصد تخفیف عرضه کرده اند.

این درحالی است که بسیاری از شرکت های امنیتی درباره سرقت اطلاعات کاربران در روز جمعه سیاه هشدار می دهند. به نوشته تلگراف اطلاعات قربانیان سرقت های اطلاعات از آمریکا، آلمان و دانمارک در چت های تلگرام فاش شده است.

هکرها از اطلاعات کارت های سرقت شده  برای خرید کالاهای لوکس استفاده می کنند.

  • ۹۷/۰۹/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">