ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیس بوک ایثار و شهادت راه اندازی شد

| چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۳:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

سایت اینترنتی ایثار کلوب (فیس بوک ایثار و شهادت) با هدف ایجاد همبستگی و ارتباط میان کاربران و وبلاگ نویسان حوزه ایثار و شهادت آغاز به کار کرد.

کبری احمدی مدیر سایت ایثار کلوب در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: این سایت یک شبکه اجتماعی بوده که با هدف تجمیع فعالان حوزه ایثار و شهادت در فضای سایبری ایجاد شده است.

وی افزود: قرار است این سایت سیستم وبلاگ دهی هم داشته باشد که در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از آن رونمایی می شود.

مدیر شبکه اجتماعی ایثار کلوب اظهار داشت: این شبکه اجتماعی همزمان با رونمایی مجمع فعالان سایبری ایثار و شهادت توسط علی لاریجانی رئیس مجلس و حجت الاسلام محسنی اژه ای دادستان کل کشور رونمایی شد که فعالیت آن از صبح امروز آغاز شده است.

احمدی گفت: ‫مجمع فعالان سایبری ایثار و شهادت توسط هیات خانواده شهدا و ایثارگران و به عنوان محصول واحد رسانه این مجموعه در کنار سایت شهدای ایران فعالیت می کند که هم شهدای ایران هم ایثار کلوپ و هم ایثار بلاگ که سرویس وبلاگ دهی است به هم مرتبط می شوند و سیستم رسانه ای ایثار و شهادت این مجموعه را تکمبل خواهد کرد.‬

وی گفت: از ابتدای تشکبل دبیر خانه دائمی این مجمع سازمانهای مختلفی اعم از موسسه فرهنگی تبیان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مرکز پدافند سایبری وزارت دفاع‬ و اداره کل ورزش و جوانان همکاری داشته اند.

علاقمندان و فعالان سایبری می توانند با مراجعه به سایت http://isarclub.com/live این شبکه اجتماعی عضو شوند.

  • ۹۱/۰۷/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">