ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیس‌بوک بعد از خروج هم کاربران را رصد می‌کند!

| شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

یک سناتور آمریکایی از فیس بوک خواسته تا از ردگیری فعالیت های کاربران خود بعد از خروج از این شبکه اجتماعی دست بردارد و به حریم شخصی آنها احترام بگذارد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، سناتور ادوارد مارکی ( سناتور دموکرات ایالت ماساچوست ) از کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا خواسته تا نهایت تلاش خود را انجام دهد تا این مساله تضمین شود که فیس بوک از داده ها و حریم شخصی کاربران محافظت می کند.

در نامه ای که وی طی هفته گذشته برای رئیس و کمیسیونرهای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا ارسال کرده، برخی اقدامات ضروری که باید توسط فیس بوک انجام شود بیان شده و از کمیسیون یادشده خواسته شده تا نتایج تحقیقات خود در مورد فیس‌بوک را در اختیار سناتور یادشده قرار دهد.

سناتور ادوارد مارکی در نامه خود تصریح کرده که فیس بوک با اقدامات خود قوانین کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا را نقض کرده و بدون کسب اجازه داده های کاربران را در اختیار اشخاص و گروه های ثالث قرار داده است. وی افزوده است: من از کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا می خواهم تا از تمامی منابع موجود برای تحقیق در مورد فیس بوک استفاده کند و این شرکت باید تمامی مجازات های مالی ناشی از اقدامت خود را بپردازد. فیس بوک در برابر این نامه واکنشی از خود نشان نداده است.

  • ۹۷/۰۲/۱۵

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">