ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیس‌بوک هم‌چنان علیه اقلیت مسلمان در میانمار

| شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

بازرس سازمان ملل اعلام کرد فیس‌بوک به وظیفه خود در میانمار عمل‌نکرده و به نسل‌کشی مسلمانان کمک کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، گزارش رسمی سازمان ملل نشان می‌دهد مدیران این شبکه اجتماعی در ماجرای قتل‌عام مسلمانان روهینگیایی توسط بودائی‌های متعصب در میانمار اهمال‌کاری کرده‌اند.

کریستوفر سیدوتی بازرس سازمان ملل در مصاحبه با گیزمودو اعلام کرد اقدامات فیس‌بوک کافی نبوده و همچنان می‌تواند بهتر از قبل انجام‌وظیفه کند.

ظاهراً این شبکه اجتماعی اکانت نظامیان متعصب بودائی که مردم را تشویق می‌کنند تا خانه مسلمانان را غارت کرده و آتش بزنند؛ مسدود کرده اما همچنان پروپاگاندا توسط بودائی‌های ضد اسلام همچنان ادامه دارد و فیس‌بوک کار شایسته‌ای انجام نداده است.

این هفته قرار است مدیران فیس‌بوک و گوگل در کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شده و ادای شهادت دهند. موضوع جلسه با این مدیران جرائم نفرت‌انگیز و ظهور ناسیونالیسم سفیدپوستان است که در کمیته بررسی خواهد شد اما طبق گزارش سیدوتی از هم‌اینک فیس‌بوک گناهکار است، چراکه تمهیدات لازم را علیه جرائم مذکور اتخاذ نکرده است.

  • ۹۸/۰۱/۱۷

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">