ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیضی: تبدیل ودایع به سهام منتفی نیست

| شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۸۶، ۰۳:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

صابر فیضی" مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد طرح تبدیل ودیعه مشترکان مخابرات به سهام پس از خصوصی‌سازی شرکت مخابرات هنوز منتفی نشده است.

وی گفت: یکی از معاونان سازمان خصوصی‌سازی در مصاحبه‌ای گفته باید نظر مجلس در این‌باره گرفته شود و کار قانونی باشد.

پایگاه‌اینترنتی شرکت مخابرات اخیرا به‌نقل از "رمضانعلی صادق‌زاده" رییس کمیته ارتباطات و مخابرات مجلس شورای اسلامی خبر داده بود که تبدیل ودایع مشترکان مخابرات به سهام منتفی شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره انجام کارهای کارشناسی و پیش‌بینی موارد قانونی قبل از انجام کار،گفت: تبدیل ودایع به سهام باید طبق قانون پیش برود و براین اساس باید آیین‌نامه‌ای آماده شود و ودایع مردم نزد یک شرکت دولتی پیش از خصوصی‌سازی این شرکت تعیین تکلیف شود.

وی افزود: عده‌ای اعتقاد بر این داشتند که در تعیین تکلیف هدف این نیست که ودایع به سهام تبدیل شود و ما از آن‌ها درخواست راه‌حل کردیم.

ازفیضی سوال شد "فردی به عنوان مطلع دربورس گفته است مخابرات در ارائه اطلاعات به‌سازمان خصوصی‌سازی حدود دو ماه عقب است، آیا این مطلب درست است؟" وی گفت: اطلاعاتی که درابتدای امسال طبق توافق قبلی به شرکت بورس اوراق بهادار دادیم، دربرگیرنده حساب‌های سال ‪ ۸۴‬بود، اما آن‌ها اطلاعات بر حسب حساب‌های سال گذشته را درخواست کردند.

مدیرعامل شرکت مخابرات گفت برای ارائه این حساب‌ها باید مجامع شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات تشکیل شود و از آن تراز تلفیقی بیرون آید و بعد تراز تلفیقی حسابرسی در مجمع مخابرات مصوب و تبدیل به اطلاعات سال گذشته شود که بدین ترتیب تراز تلفیقی تا پیش از ‪ ۱۵‬مهرماه نمی‌تواند آماده شود.

فیضی ابراز اطمینان کرد که سهام مخابرات تا آخر سال به بورس می‌رود.

  • ۸۶/۰۶/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">