ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر محترم ایرانسل بخواند

| شنبه, ۹ آذر ۱۳۸۷، ۱۱:۰۱ ق.ظ | ۲ نظر

راحله میرخانی- این روزها از رسانه ملی، اتوبوس‌های درون شهری، مطبوعات سیاسی و اجتماعی و IT و خلاصه در و دیوار شهر تهران تبلیغات اپراتور دوم بر سر شهروندان سرازیر می‌شوند.

"رنگ زرد" دیگر به نوعی سمبل این اپراتور به واقع ثروتمند شده و طبیعی است که با این حجم تبلیغات، اولین چیزی که هر کاربری انتظار دارد سرویس خوب و مهم‌تر از آن تکریم ارباب رجوع است.

در این نوشتار هدف بررسی کیفیت سرویس‌دهی این اپراتور محترم نیست، زیرا مباحث فنی همیشه جای دفاع کردن دارند. اصولا خبرنگاران برای ارتباط تنگاتنگ با هر نهادی به اولین مرجعی که رجوع می‌کنند روابط عمومی هر سازمان و در این مورد خاص هر اپراتوری است.

چندی است حجم زیاد پیامک‌های تبلیغاتی ارسالی از این اپراتور برخی افراد از جمله نگارنده را به کلافگی دچار کرده. برای فرار از این حجم عجیب تبلیغات و پیام‌هایی که حاوی جملاتی همچون" با سلام، خبری با ... ارسال شد...."، با مدیر! روابط عمومی ایرانسل تماس گرفتم. اظهار تاسف خود را به مدیر محترم اپراتور بزرگی همچون ایرانسل اعلام می‌کنم که فردی را در مهم‌ترین قسمت سازمان خود و در این سمت قرار داده‌اید که با کمال تاسف الفبای آداب اجتماعی را نیز نمی‌داند.

به عنوان یک خبرنگار که سال‌هاست در این حوزه فعالیت داشته و دارم به طرز غریبی از رفتار و نوع صحبت کردن ایشان متعجب شدم. متاسفانه این اولین‌بار نیست که مدیر! این روابط عمومی رفتار بسیار نامحترمانه‌ای با خبرنگاران داشته است. البته شاید سن کم و ناپختگی لازم علت برخورد ایشان با افراد باشد اما وقتی مقایسه می کنم با مدیر جوان پیشین روابط عمومی ایرانسل از قیاسم پشیمان می شوم. در سال‌های اخیر تجربه حضور نیروهای جوان و مستعد در روابط‌عمومی‌ها نشان داده است که حضور این نیروها نشاط و طروات را با خود به همراه خواهد داشت. اما فراموش نکنیم که کار روابط عمومی تنها تغذیه تبلیغاتی و ارتباطات درون سازمانی نیست بلکه روابط‌عمومی به عنوان روغن بین چرخ‌دنده‌های یک سازمان باید بتواند ارتباطات برون سازمانی و حداقل مودبانه‌ای با تمامی قشرها و نه تنها خبرنگاران برقرار کند.
منبع : بزرگراه فناوری

  • ۸۷/۰۹/۰۹

نظرات  (۲)

مدیر محترم ایرانسل این را هم بداند که بهتر است پرداخت اینترنتی صورت حساب برای کاربران سیمکارت دایمی را هم فراهم کند با وجود این همه خدمات و تبلیغات مختلف و در زمانی که حتی سایت های هاستینگ کوچک پرداخت اینترنتی دارند خیلی ضایع است که ایرانسل نداشته باشه. بعد از اینکه حدود 10 روز سرویس "کنترل حساب اینترنتی" به علت به روز رسانی در دسترس نبود امید داشتم که پرداخت اینترنتیش فعال بشه که امیدم الکی بود و فعال نشد.
واقعا مساله پرداخت اینترنتی مهم است و اگر ایرانسل به زودی اینکاررا نکند باید به حذف آن از گردونه فکر کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">