ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مرکز تحقیقات هم در وزارت ICT باقی می ماند!

| دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۸۶، ۰۴:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

براساس مصوبه شورای اجرای سیاست‌های کلی اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ، "مرکز تحقیقات مخابرات ایران" به "مرکز ملی تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران" تغییر نام می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، با تصویب این موضوع در شورای یاد شده این مرکز می‌بایست اساسنامه خود را بازبینی کند.

ماموریت این مرکز به گونه‌ای اعلام شده است که نمی‌تواند مشمول خصوصی سازی شود.

همچنین این مرکز با توجه به وظایفی که عهده‌دار است، قرار است چشم‌انداز، رسالت، ماموریت‌ها، اهداف و شرح وظایف جدیدی منطبق با مصوبه اخیر تدوین کرده و ارایه دهد.

این مرکز هم‌اکنون به عنوان بزرگترین قطب تحقیقاتی و پژوهشی در بخش آی‌سی‌تی کشور، بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات را در دستور کار خود دارد.

همچنین مرکز تحقیقات مخابرات که به عنوان مشاور مادر، نیازهای تحقیقاتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مرتفع می‌کند، پس از خصوصی‌سازی شرکتهای مخابراتی وابسته به وزارت ‪ ICT‬با عنوان "مرکز ملی تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران" وابسته به وزارت متبوع به کار خود ادامه خواهد داد.

  • ۸۶/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">