ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون فرهنگی فرهنگسرای فناوری و اطلاعات از برگزاری اولین دوره مسابقات سریع‌ترین پیامک‌نویس و تایپیست در کشور خبر داد.

علیرضا عصاری صبح امروز در نشست خبری تشریح برگزاری اولین دوره مسابقات سریع‌ترین پیامک‌نویس و تایپیست ایران اظهار داشت: در حال حاضر مرحله مقدماتی این مسابقه با شرکت بیش از 3 هزار نفر در سطح کشور به صورت مجازی آغاز شده است.

معاون فرهنگی فرهنگسرای فناوری و اطلاعات ادامه داد: فرهنگ‌سازی در عرصه رسانه‌های نوظهور، جایگزینی زبان فارسی در ارسال پیامک، کاهش هزینه‌ها و استفاده از بیشتر از زمان از اهداف و ویژگی‌های برگزاری این مسابقه است.

عصاری با بیان اینکه سعی داریم زبان فارسی را جایگزین زبان فینگیلیش در ارسال پیامک‌ها کنیم، گفت:‌ در مرحله مقدماتی برگزاری این مسابقات زبان فینگیلیشی هم استفاده می‌شود اما در مسابقات آینده هدف اصلی استفاده از زبان فارسی است.

وی اظهار داشت: متاسفانه تاکنون در خصوص پیامک در کشور کاری صورت نگرفته و این اولین باری است که مسابقات سریعترین پیامک نویس و تایپیست ایران در کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی فرهنگسرای فناوری و اطلاعات گفت:‌در این دوره بیشتر مهارت‌های سریعترین پیامک‌نویس با کیبورد کلاسیک تلفن همراه و سریعترین پیامک نویس با کیبورد QWERGY تلفن همراه و سریعترین تایپیست از جمله مهارت‌هایی است که در مرحله مقدماتی تست و رکوردگیری خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه با سه ساختار نوشتاری فارسی، انگلیسی و فینگیلیش اجرا خواهد شد.

به گزارش فارس، علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت sms.ir مراجعه کنند.

  • ۹۱/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">