ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطع اینترنت هند در زمان اعتراضات سراسری به قانون شهروندی جدید این کشور، میلیاردها دلار به تجارت‌ بخش خصوصی هند ضرر زده است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از خبرگزاری تی‌ان دبلیو، طبق گزارش فرست‌پُست قطع اینترنت هند در زمان اعتراضات سراسری به قانون شهروندی جدید این کشور، میلیاردها دلار به تجارت هند ضرر زده است. دولت از قطع اینترنت برای آرام کردن آشوب‌ها در برخی ایالت‌ها استفاده کرده است.

طبق محاسبات فرست‌پُست، اپراتورهای موبایل به طور میانگین در هر ۳ ساعت ۱ میلیون دلار در هر کدام از ۲۲ محدوده عملیاتی خود از دست داده‌اند. یک گروه صنعت ارتباطات تلفنی به نام اتحادیه اپراتورهای موبایل هند (سی‌اواِی‌آی) تخمین زده است که تجارت‌های دیگر در هر محدوده‌ای که اینترنت آن قطع شده است در همین مقدار زمان (۳ ساعت) نیم میلیون دلار ضرر کرده‌اند.

به علاوه نتیجه تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۸ توسط انجمن تحقیقات بر روی روابط اقتصادی بین‌الملل انجام شده بود نشان داد که قطع اینترنت بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ حدود ۳.۰۴ میلیارد دلار به اقتصاد هند ضرر زده است.

از سال ۲۰۱۴ به بعد، هند بیش از ۳۵۰ بار اینترنت خود را قطع کرده است که معروف‌ترین آن قطعی ۱۳۵ روزه اینترنت منطقه جامو کشمیر بوده است.

  • ۹۸/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">