ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نامه بزوس به کارکنان آمازون درباره کرونا

| دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

جف بزوس مدیرعامل آمازون با ارسال نامه‌ای سرگشاده خطاب به کارمندان خود تصریح کرد در حال حاضر هیچ دستورالعمل مشخصی در مورد نحوه برخورد با ویروس کرونا وجود ندارد.

آمازون در هفته‌های اخیر به علت مجبور کردن کارکنان خود به حضور در محل کار علیرغم شیوع گسترده ویروس کرونا با انتقادهای شدیدی مواجه شده است.

این شرکت آمریکایی کارکنان خود در این کشور و دیگر شعبات خود در نقاط مختلف جهان را تهدید کرده که اگر از حضور در محل کار خودداری کنند با خطر قطع دستمزد مواجه هستند. آمازون مدعی است که کارمندانش با رعایت فاصله جانبی از یکدیگر فعالیت‌های روزمره خود را انجام می‌دهند تا سلامت آنها حفظ شود. اما مشخص نیست این مساله واقعاً چقدر در این شرکت رعایت می‌شود.

به دنبال بی توجهی آمازون به حفظ امنیت و سلامت کارکنانش، 4 سناتور آمریکایی با ارسال نامه‌ای خطاب به جف بزوس از وی خواستند تا برای حفاظت از کارکنان خود در شرایط شیوع گسترده کرونا فعالیت‌های بیشتری انجام دهد.

به گزارش مهر به نقل از سی ان بی سی،به نظر می‌رسد ارسال نامه سرگشاده بزوس خطاب به کارمندانش در واکنش به این انتقادها صورت گرفته باشد.

وی در بخشی از این نامه افزوده که نامشخص بودن شیوه برخورد با کرونا باعث نگرانی همه شده ولی بخش اعظم کارهایی که در آمازون انجام می‌شوند از منزل به پیش برده نمی‌شوند. با این حال آمازون اقداماتی را برای ارتقای امنیت مراکز خود انجام داده و اقدامات بیشتری را نیز در همین راستا انجام خواهد داد.

وی مدعی شده که آمازون سفارش‌های خرید میلیون‌ها ماسک را برای کارمندانی انجام می‌دهد که نمی‌توانند دورکاری کنند و با توجه به کمبود ماسک این سفارش‌ها باید به مقصد برسند تا افراد بتوانند کارهای ضروری خود را انجام دهند.

  • ۹۹/۰۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">