ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گروه تولید- نشست مشترک مسوولان سازمان تنظیم مقررات و نمایندگان شرکت‌های ندا (PAP) برای بحث و تبادل نظر در زمینه مسایل و مشکلات اجرایی شرکت‌ها تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شهر، در ابتدای جلسه «معصوم فردیس» معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات با اشاره به مشکلات موجود در انجام پروژه‌ ندا و مسایل گریبانگیر شرکت‌های دارای پروانه خواستار ارایه دیدگاه‌های مسوولان شرکت‌ها برای بررسی طرح در جلسه کمیسیون سازمان شد.

وی تغییر در برخی مفاد پروانه را منوط به هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی مربوطه دانست.

فردیس به مذاکرات انجام شده با صندوق حمایت وزارت صنایع به ارایه تسهیلات بانکی با نرخ کم بهره برای تأمین و پشتیبانی در زمینه ضمانت نامه و خرید تجهیزات اشاره کرد.

همچنین در ارتباط با شمارش درگاه‌های منصوبه توسط 2 شرکت مشمول مصوبه خاص کمیسیون قرار شد پس از ارسال اطلاعات مربوط به نصب تجهیزات، سازمان نسبت به شمارش آن اقدام کند و در صورت تطابق با شرایط و ضوابط برای آزادسازی ضمانت نامه شرکت‌ها اقدام قانونی انجام شود.

در ادامه جلسه، «خادم» قائم مقام سازمان تنظیم مقررات با اشاره به مکاتبات شرکت‌های ندا به محورهای قابل طرح در این مکاتبات در قالب محورهایی مانند شرکت‌های مخابرات استانی در زمینه ADSL (اینترنت پرسرعت) ، تعرفه‌های ابلاغی، نحوه محاسبه فضا، شفاف سازی قیمت‌ها، دستیابی به SLA بین شرکت‌های ندا با مخابرات و از طرفی بین این شرکت‌ها با بهره‌برداران اشاره کرد که این موارد مراحل اجرایی خود را طی می‌کند.

وی افزود: موفقیت شرکت‌های ندا به عنوان مهمترین هدف و موضوع کاری سازمان است و در صورت موفقیت در این زمینه، می‌تواند بستری برای موفقیت سایر خدمات و فعالیت‌های سازمان باشد.

سپس نمایندگان شرکت‌های ندا هر یک به مشکلات و موانع موجود در این زمینه اشاره کردند که مهمترین آنها که شامل نگرش شرکت‌های مخابرات از همکاری با شرکت‌های ندا به عنوان مشکلات بلند مدت این شرکت و بحث تعرفه است.

  • ۸۴/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">