ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت فیس‌بوک طی سال ۲۰۱۸ هزینه حفاظت از بنیانگذار خود را دو برابر کرد و ۲۲.۶ میلیون دلار برای حفظ امنیتی زوکربرگ هزینه کرد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، شرکت فیس‌بوک در سال ۲۰۱۸ با دو برابر کردن هزینه حفاظت فیزیکی از مدیرعامل خود،  ۲۲.۶ میلیون دلارخرج کرد.

مارک زوکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک طی سه سال گذشته حقوق پایه یک دلاری را دریافت کرده، اما دیگر مزایای وی که بخش قابل توجهی از آن مربوط به حفاظت فیزیکی بوده است، ۲۲.۶ میلیون دلار روی دست فیس‌بوک هزینه گذاشته است. در حالی بیش از ۲۰ میلیون دلار هزینه حفاظت از زوکربرگ و خانواده وی در سال ۲۰۱۸ شده که در سال ۲۰۱۷ تنها ۹ میلیون دلار برای این امر هزینه شده بود. ۲.۶ میلیون دلار دیگر نیز برای استفاده زوکربرگ از هواپیماهای شخصی که بخشی از طرح حفاظت از وی است، تخصیص داده شده است.

طی سال‌های اخیر به دلیل نقش فیس‌بوک در اثرگذاری روسیه بر انتخابات سال ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا، انتقادات عمومی علیه این شرکت افزایش یافته است.

از طرف دیگر، فاش شدن اقدام فیس‌بوک در تحصیل غیرقانونی اطلاعات میلیون‌ها کاربر باعث شده است که واکنش‌های منفی جدی علیه این شرکت آمریکا شکل گیرد.

  • ۹۸/۰۱/۲۵

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">