ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش ابعاد زندگی دوم برگزار می‌شود

| سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

همایش تخصصی بررسی ابعاد مختلف زندگی دوم - second life - توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تبیین ابعاد فلسفی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و فنی "زندگی دوم"، آشنایی کارشناسان و دست اندرکاران فضای سایبر با "زندگی دوم" و شناسایی فرصت ها و تهدیدات "زندگی دوم" از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

سعید قاضی مغربی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در این باره اظهار داشت: ‌به دنبال برگزاری موفق نخستین همایش ملی "دفاع سایبری" که در سال گذشته از سوی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات این نهاد برگزار شد، تعدادی موضوع و مسأله جهت بررسی بیشتر استخراج و به عنوان موضوعات تحقیقاتی در دستور کار این نهاد قرار گرفت که زندگی دوم (second life) یکی از مسائل مستخرج از همایش گذشته است.

رئیس همایش تخصصی بررسی ابعاد "زندگی دوم" جهان شناسی فضای سایبر و حیات شناسی سایبر به منظور شناخت زندگی دوم را از جمله محورهای این همایش عنوان کرد و افزود: انسان شناسی فضای سایبر و آواتار شناسی، تحلیل سیستم های جامعه از جمله فرهنگ، اقتصاد، آموزش، سلامت، امنیت، حقوق و اجتماع از جمله دیگر محورهای این همایش است.

وی محور پایانی همایش را بررسی ارائه دهندگان خدمات زندگی دوم عنوان کرد و گفت: بررسی تحلیلی بازی های رایانه ای و شناسایی ابعاد مختلف وب سایت زندگی دوم ‌www.secondlife.com در ذیل این محور بررسی می‌شود.

قاضی مغربی با دعوت از مشارکت خبرگان، اساتید حوزه و دانشگاه در این همایش درباره نحوه ارسال مقالات افزود: علاقه ‌مندان به ارسال مقاله می‌توانند با مراجه به سایت همایش به نشانی www.cyberconf.ir حداکثر تا اول بهمن ماه سال جاری مقالات خود را پیرامون محورهای همایش به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

به گزارش مهر، این همایش از سوی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مراکز تحقیقاتی برگزار می‌شود.

  • ۹۱/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">