ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش کسب و کار الکترونیکی برگزار شد

| دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۸۴، ۰۲:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

همایش علمی پژوهشی کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی روز (دوشنبه) در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گشایش یافت.
در این همایش که به مدت دو روز و با حضور برخی از مسئولان اقتصادی کشور اقتصاددانان و برپا است، نشست‌های تخصصی در خصوص راهبردها و سیاستها، مدل ها و مسائل بنگاههای تجاری برگزار می‌شود.
دبیر این همایش در مراسم آغاز به کار این همایش، گفت: از مجموع ‪۴۳‬ مقاله ارسالی به دبیرخانه، تعداد ‪ ۹‬مقاله در مدت دو روز ارایه می‌شود.
"امیر مانیان"، در خصوص هیات انتخاب مقالات همایش، گفت: ‪ ۲۵‬استاد از ‪۱۲‬ دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور هیات انتخاب مقالات این همایش را تشکیل می‌دهند.
وی تبادل نظر و ارایه نظرات کارشناسی مبتنی بر پژوهش را از هدفهای مهم تشکیل این همایش عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، بررسی تاثیر کسب و کار الکترونیکی بر توسعه صادرات، تبیین سناریوی بعد از رفع موانع صادراتی، سیاستهای اقتصادی برای توسعه تجارت الکترونیکی و سازمانهای مجازی پویا و همگام با بازار از محورهای مقالات ارایه شده در این همایش است.
طرح مدل کسب و کار الکترونیکی برای سازمانهای بازار راهبر، اندازه سطح بلوغ تجارت الکترونیکی در فروشگاههای اینترنتی فعال درایران ازدیگرمقالاتی است که در همایش ارایه می‌شود.
در این همایش نیز سخنرانان در خصوص بررسی عوامل موثر بر خرید مشتریان از فروشگاههای الکترونیکی و ارزیابی سیستم‌های پرداخت در خرده‌فروشیهای الکترونیکی ایران مطالبی بیان می‌کنند.
کارگاه آموزشی این همایش نیز محورهایی چون طراحی یک وب سایت مشتری مدار و امنیت در تجارت و مبادلات الکترونیکی و کسب و کار را بررسی خواهد کرد.

  • ۸۴/۱۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">