ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول ازمرداد سیم کارت به روز می دهد

| جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۷، ۰۴:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

معاون بازاریابی و امور مشترکین شرکت ارتباطات سیار ایران ( همراه اول) اعلام کرد: واگذاری به روز سیم کارت های دایمی 288 هزار تومانی این اپراتور از مرداد امسال در سراسر کشور آغاز می شود.

"محمد مهدی عطوفی" در گفت و گو با ایرنا افزود: ارایه این سیم کارتها همچون گذشته به صورت ثبت نام حضوری در دفاتر خدمات ارتباطی و اینترنتی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: از پنجم خرداد به صورت آزمایشی در 20 دفتر خصوصی استان تهران واگذاری سیم کارتهای دایمی 288 هزار تومانی به صورت بروزآغاز شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

عطوفی گفت: سیم کارت هایی که در این دفاتر به متقاضیان واگذار می شود همان روز فعال شده و شناسنامه سیم کارت های مذکور نیز چند روز بعد از طریق پست در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است واگذاری به روز سیم کارت های دایمی 288 هزارتومانی از اول تیر ماه در کل استان تهران و به فاصله یکماه در سراسر کشور عملیاتی شود .

معاون بازاریابی و مشترکین شرکت ارتباطات سیار ایران یادآور شد: مجوز واگذاری سیم کارت های دایمی 288 هزار تومانی از سوی هیات دولت و شورای اقتصاد صادر شده است .

  • ۸۷/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">