ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مرجان ربانی - در حالی که ورود شرکت مخابرات به بورس منوط به شرایطی شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان نیمه اول سال‌جاری محقق نشود، صدا و سیما در تبلیغی زودهنگام به سفارش مخابرات ورود این شرکت را به بورس تبریک گفته است. پخش تیزر تبلیغاتی مخابرات در صدا و سیما با پیامی مبنی بر ورود مخابرات کشور به بورس و ارایه سهام آن به مردم سوالات فراوانی را در ذهن مخاطبان این رسانه به‌وجود آورده در صورتی که تبلیغ یادشده مبتنی بر واقعیت نیست.

با توجه به اینکه تبلیغات بسیاری از شرکت‌ها و اپراتورهای مخابراتی از سوی صدا و سیما پخش می‌شود و برخی از پیام‌های این تبلیغات دارای جوایز گران‌قیمت و عجیب است جای این سوال وجود دارد که آیا صدا و سیما از میزان صحت ادعاهای اعلام شده در تیزرها اطلاعی دارد؟ و در صورت اطلاع داشتن چطور حاضر به پخش تیزری می‌شود که محتویات پیام‌های آن واقعیت ندارد و مخاطبان اعتماد‌کننده به این رسانه سراسری را مورد گمراهی قرار می‌دهد.

آیا صدا و سیما تنها به درآمدهای این سازمان می‌اندیشد یا جایگاهی برای مخاطب و ارایه اطلاعات صحیح به او وجود دارد؟

صدا و سیما در حالی به پیشواز خصوصی‌سازی مخابرات رفته که هنوز ورود این شرکت به بورس قطعی نشده و حتی نحوه فروش سهام آن مشخص نیست.

این در حالی است که اقدام اخیر صدا و سیما سوالات و ابهامات فراوانی را در افکار ناظران و کارشناسان فعال در حوزه مخابرات و ارتباطات ایجاد کرده که این حرکت ابهام‌آمیز می‌تواند هیات نظارت بر تبلیغات این سازمان را زیر سوال برده و نمایانگر عدم هماهنگی در این سازمان باشد

  • ۸۷/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">