ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات : توسعه در مخابرات جدی است

| سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۸۴، ۰۶:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : توسعه در مخابرات جدی است و باید اثر کوتاه مدت آن هر چند ناچیز برای جامعه قابل لمس باشد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، دکتر سلیمانی در نخستین نشست خود با مدیران عامل مخابرات استان‌ها افزود : اکثر مردم اثر توسعه‌ای را که با اعداد و ارقام ارایه شده ، در کوتاه مدت ببینند دیدگاه امیدوارکننده تری نسبت به دولت جدید خواهند داشت.

وی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های مخابرات استان‌ها درباره تحول مدیریتی با توجه به شرایط نوین ، ظهار داشت : تحول مدیریتی به معنای عوض شدن افراد نیست بلکه مدیرباید در حوزه مدیریتی خود مسایل را بفهمد و بر امور تسلط داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین به سلامت نفس مدیران تاکید کرد و گفت : اگر ضریب سلامت مدیران در ‪ ۱۰‬سال پیش ، یک بود امروز با حساسیتی که مردم نسبت به مدیران از خود نشان می‌دهند این ضریب به ‪ ۲۰‬می‌رسد و این سلامت باید درسطح جامعه تبلیغ شود تاذهنیت منفی مردم نسبت به مدیران از بین برود .

سلیمانی این امر را منوط به ارتباط مدیران با مردم دانست و افزود :

مدیران با مردم ارتباط کمی دارند در حالی که باید ضمن برقراری ارتباط با مردم ، فعالیت‌ها و اقداماتی را که برای آنها انجام می‌دهند معرفی کنند تا مردم بپذیرند که آنان تنها در راستای منافع نظام ومردم گام برمی دارند .

وی توجه به تولید داخلی و رشد آن را مورد تاکید قرار داد و گفت :

تحقق چنین رویکردی علاوه بر تولید محصول ،تربیت نیروی انسانی ، توسعه و انتقال دانش و اشتغال زایی را سبب خواهد شد.

وی همچنین نکاتی چون حذف آفت فرهنگی پول پرستی و تجمل گرایی درمیان مدیران ، لزوم ارتباط و همکاری با سازمان‌ها و آگاهی از نیازهای مخابراتی و ارتباطی آنها ، حضور در دانشگاه و دریافت نیاز آنها ، توسعه کیفی و به کارگیری نیروهای نخبه دانشگاهی در حوزه ارتباطات ، جلوگیری از ایجاد شکاف میان مردم و مدیران ، تغییر فضای کاری و اخلاص در عمل را به مدیران مخابرات کشور توصیه کرد .

در این همایش یکروزه ، مدیران عامل مخابرات استان‌ها ، مسایل و مشکلات و نقطه نظرهای خود را با دکتر سلیمانی در میان گذاشتند.

  • ۸۴/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">