ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پارس‌آنلاین به های‌وب فروخته شد

| يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲ ق.ظ | ۰ نظر

ایمان میری مدیرعامل شرکت داده‌گستر عصر نوین در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از امضای توافق‌نامه خرید گروه شرکت‌های پارس آنلاین توسط مجموعه های‌وب خبر داد.

در منتن منتشره آمده است: امشب با دوستان عزیزم عبدی و رضا فاتح و پدر بزرگوارشان آقای مهندس سعید فاتح (سهامداران گروه شرکتهای پارس آنلاین) توافق نامه خرید سهام این گروه را برای مجموعه‌های وب امضا کردیم تا با یاری خداوند طی ماه‌های آتی تا پایان سال فرآیند ادغام را انجام دهیم.

بر این اساس ظاهرا مدیران سابق پارس آنلاین به عنوان سهامداران و اعضای هیات مدیره جدید در مجموعه های‌وب مشغول به کار شده و پس از اتمام فرایند ادغام دو شرکت های‌وب و پارس آنلاین هر دو شرکت در یک مجموعه و تحت عنوان های‌وب به فعالیت ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت های‌وب در ادامه از مساعدت‌ها و راهنمایی‌های جهرمی وزیر ارتباطات و فلاح رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در کمک به دستیابی به این توافق دانسته سپاسگزاری و اظهار امیداوری کرده که این اتفاق باعث شروع جریانی برای تجمیع شرکت‌ها در راستای دستیابی به اهداف کلان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شود.

  • ۹۶/۰۸/۰۷

پارس آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">