ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پروژه GPRS هم سرانجام به صاایران رسید

| جمعه, ۴ آبان ۱۳۸۶، ۰۲:۰۳ ب.ظ | ۱ نظر

ITanalyze.ir - پس از واگذاری پروژه 110 میلیارد تومانی بیلینگ اپراتور دولتی به شرکت صاایران و با وجود برخی اظهار نگرانی ها در خصوص واگذاری پروژه های بیشتر به این شرکت نیمه دولتی، شرکت ارتباطات سیار اجرای طرح سرویس GPRS خود را نیز سرانجام به این شرکت واگذار کرد.

شرکت صاایران پس از ارایه‌ی تعهدات لازم به عنوان برنده‌ی نهایی مناقصه‌ی ارایه‌ی سرویس GPRS شرکت ارتباطات سیار انتخاب و به مراجع مربوطه معرفی شد.

وحید صدوقی - مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار - درباره‌ی سرانجام برنده‌ی مناقصه‌ی ارایه‌ی سرویس GPRS همراه اول که امکان دسترسی به اینترنت و ارسال صوت و تصویر را برای مشترکان تلفن‌ همراه فراهم می‌کند، با بیان این مطلب اظهار کرد: پاکت‌های مناقصه یک ماه پیش باز شد و نیاز بود تا یک‌سری تعهدات از برنده‌ی این مناقصه‌ اخذ شود؛ این روند در این مدت طی شده و تعهدات از شرکت صاایران به عنوان برنده‌ی مناقصه اخذ شد.

او در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این تعهد در خصوص مواردی از جمله اصلاح قیمت و تعهد برای اجرای پروژه بود که روز چهارشنبه دوم آبان‌ماه، از برنده دریافت شد و صاایران به صورت رسمی و به عنوان برنده برای ابلاغ به کمیسیون معاملات شرکت ارتباطات سیار اعلام شد.

صدوقی درباره‌ی این که شرکت ارتباطات سیار در جریان اجرای این پروژه چه تعهدات و تضمین‌هایی از شرکت مجری اخذ کرده تا انجام پروژه‌ی GPRS به بهترین شکل و بدون تاخیر انجام شود گفت: وقتی پاکت‌ها باز می‌شوند اولین اقدام کنترل تکمیل بودن اجزای قیمت است که این کار در این مناقصه انجام شد، همچنین در خود قرارداد زمان اجرا، مشخصات فنی مورد تعهد و زمان‌بندی که باید طی آن شبکه راه‌اندازی شود مشخص و نهایی شده است.

وی درباره‌ی این که شرکت صاایران در چه مدت باید نسبت به انجام تعهدات خود عمل کند و سرویس GPRS تا چه تاریخی برای مشترکان ارتباطات سیار فعال خواهد شد خاطر نشان کرد: زمان ارایه‌ی سرویس از زمان ارجاع سفارش که روز چهارشنبه بوده، سه ماه است؛ صاایران باید بتواند در مدت سه ماه نسبت به ارایه‌ی سرویس در تهران اقدام و طبق زمان‌بندی طی پنج ماه نسبت به راه‌اندازی آن در کل کشور اقدام کند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در پایان خاطر نشان کرد: ارایه‌ی این سرویس در مرحله‌ی اول برای دو میلیون مشترک تلفن همراه پیش‌بینی شده است.

  • ۸۶/۰۸/۰۴

نظرات  (۱)

مگر پروژه بیلینگ 110 میلیاردی توسط صاایران حتی شروع شد که پروژه جدید به او واگذار می شود؟ این {...} نیست؟ این تضسییع حق دیگران نیست؟ این خبر از شلوغی بازار و .... نیست؟.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">