ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارت شارژ تالیا به زودی در بازار

| دوشنبه, ۸ اسفند ۱۳۸۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

مشاور مطبوعاتی مجری پروژه‌ی تالیا گفت: ازسال آینده، دارندگان کارت پول‌های الکترونیکی بانک‌های عضو شتاب می‌توانند از طریق دستگاه‌های الکترونیکی فروش و یا خودپردازهای بانک‌های طرف قرارداد با تالیا، کارت شارژ خود را به قیمت مصوب دریافت کنند.
«ابوالفضل شاکری» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به این که در پاره‌ای اوقات به رغم وجود تالیا کارت در بازار، برخی سودجویان برای افزایش درآمدهایشان اقدام به برپایی بازار سیاه می‌کنند، از برنامه‌های این مجموعه برای پایان بخشیدن به این شرایط خبر داد.
وی ادامه داد: طی هفته‌های اخیر مکاتبات و مذاکراتی در همین زمینه با چندین بانک دولتی وحتی غیر دولتی و یک شرکت ارایه کننده‌ی دستگاه‌های الکترونیک فروشگاهی صورت گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از فناوری ‌های نوین بتوان بر ساختار پیچیده‌ی توزیع که اغلب خواهان سودهای نامعقول دو رقمی‌ هستند، غلبه کرد.
مدیر روابط عمومی‌ شبکه‌ی تلفن همراه اعتباری خاطر نشان کرد: این طرح هم اکنون در مراحل اولیه خود قرار دارد، اما با عملیاتی شدن آن دست دلالان و واسطه‌ها برای همیشه از بازار توزیع کارت‌های شارژ تالیا کوتاه خواهد شد.
وی تصریح کرد: از سال آینده دارندگان کارت پول‌های الکترونیکی بانک‌های عضو شتاب می‌توانند از طریق دستگاه‌های الکترونیکی فروش و یا خود پردازهای بانک‌های طرف قرارداد با تالیا، کارت شارژ خود را به قیمت مصوب دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی‌ تالیا از مشترکان ا ین شبکه در خواست کرد تا از تهیه‌ی کارت‌های شارژ با قیمت‌هایی بیش از نرخ مصوب از مراکز غیر معتبر خودداری و در صورت امکان از مراکز ده گانه‌ی تالیا در شهر تهران خرید کنند.
شاکری وجود حدود 10 میلیون دارنده‌ی کارت پول و حدود چهار هزار دستگاه خود پرداز بانکی را مهم ترین عامل برای پیگیری چنین شیوه‌ای برای عرضه‌ی هر چه گسترده‌تر و مقابله با گرانفروشی و بازار سیاه تالیا کارت عنوان کرد.
وی تاکید کرد: این مجموعه همچنان درصدد است از شیوه‌های جدیدتری مانند صورتحساب تلفن ثابت و نیز نصب دستگاه‌های الکترونیکی فروش در نقاط پر رفت و آمد شهر به عنوان گزینه‌های دیگری برای گسترش و نظارت هدفمند تالیا بر توزیع محصولات و خدماتش بهره گیرد.
وی ادامه داد: تالیا تنها عرضه کننده‌ی سیم کارت‌های تلفن همراه اعتباری در ایران است که هم اکنون حدود نیم میلیون مشترک دارد و تا اوایل تابستان شمار مشترکان آن در سراسر کشور از مرز دو میلیون نفر فراتر خواهد رفت.

  • ۸۴/۱۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">