ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یکی از اعضای کمیسیون تنظیم مقررات برکنار شد

| سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۷، ۰۱:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

مهندس انتظاری از اعضای کمیسیون تنظیم مقررات و معاون سازمان فضایی ایران، بنا به دلایلی، به دستور دکتر سلیمانی وزیر وزارت ICT از هر دو سمت خود برکنار شد.

به گزارش سایت تلنا شنیده ها حاکی از آن است که مهندس انتظاری از امضای پروانه اپراتور اول به دلیل نواقصی که در آن وجود داشت خودداری کرده است. این امر دکتر سلیمانی را مجبور کرده کرد تا تغییر وی را از هیات دولت درخواست نماید.

البته برکناری مهندس انتظاری به کمیسیون تنظیم مقررات ختم نشد. وی همچنین از سمت معاونت سازمان فضایی ایران کنار گذاشته شد تا تنها مسولیت وی در وزارت ICT ، به مدیر پروژه ماهواره مصباح در مرکز تحقیقات مخابرات ایران ختم شود.

در حالی مهندس انتظاری از کمیسیون تنظیم مقررات کنار رفت که دکتر سلیمانی تصمیم گرفت دکتر محمد کرم پور را جایگزین وی کند. با توجه به اینکه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات باید مستقل باشد تا بتواند عدالت را میان اپراتورهای فعال در کشور را برقرار کند و انتخاب دکتر کرم پور که عضویت درهیات مدیره مخابرات را دارد، این شبه را ایجاد میکند که کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات شخصیت مستقلی ندارد.

لازم به ذکر است که روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات با تایید این خبر از ذکر دلایل آن خودداری کرد.

  • ۸۷/۰۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">