ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

51 میلیارد تومان به شرکت های ICT پرداخت شد

| شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۸۶، ۰۳:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

تا پایان مرداد ماه سال جاری، در مجموع بیش از 510 میلیارد و 434 میلیون ریال وام وجوه اداره شده به متقاضیان پرداخت شده است.

دکتر کمال محامدپور، معاون آموزش، پژوهش و امور بین الملل در گفت‌وگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تاکنون حدود 700 میلیارد ریال به منظور اعطای وام وجوه اداره شده به متقاضیان، تصویب شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 510 میلیارد ریال و 434 میلیون ریال از این مبلغ پرداخت شده و بیش از 138 میلیارد و 582 میلیون ریال نیز در نوبت پرداخت قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: استان تهران با 48 درصد، بیشترین میزان جذب اعتبارات وجوه اداره شده را به خود اختصاص داده و استان‌های یزد، آذربایجان شرقی، فارس و گیلان، در رده‌های بعدی قرار دارند.

دکتر محامدپور در خصوص عملکرد این کمیته نیز گفت: تا پایان مرداد ماه جاری از مجموع حدود دو هزار پرونده ارسال شده به کمیته و پس از بررسی‌های صورت گرفته حدود یک هزار و 400 پرونده تصویب شده است.

وی تاکید کرد: استان‌های تهران، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان شرقی و گیلان به ترتیب با داشتن 363، 147، 133 و 133 پرونده تصویب شده بیشترین تعداد مصوبات را به خود اختصاص داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز به ترتیب با داشتن دو ،11 و 12 پرونده تصویب شده کمترین تعداد مصوبات را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با توجه به اولویت های تعیین شده، این وام به 10 گروه مختلف داده می شود که از آن نمونه می توان به تولید کنندگان و پیمانکاران داخلی که در زمینه ارتباطات و فنآوری اطلاعات (ICT)، طرف قرارداد با شرکت های مخابرات ایران و مخابرات استانها ، فنآوری اطلاعات ، ارتباطات زیرساخت و ارتباطات سیار هستند،‌اشاره کرد.

این گزارش حاکی است، "مؤسسات آموزشی غیر انتفاعی دارای مجوز از وزارت علوم ، تحقیقات و فنآوری برای رشته‌های ارتباطات و فنآوری اطلاعات (ICT) در سطوح مهارتی و دانشگاهی" و "آموزشهای آزاد ، فنی و حرفه ای و کاردانش" نیز از دیکر گروهایی هستند که می توانند از این وام ها استفاده کنند.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://facility.ict.gov.ir مراجعه کنند.

  • ۸۶/۰۶/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">