ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آخرین وضعیت متقاضیان درخواست پروانه‌ی ارائه‌ی خدمات تلفنی بین‌الملل تا تاریخ 26 شهریورماه 1384 از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد و بر اساس فراخوان اعلام شده برای ثبت‌نام شرکت‌ها محدودیت زمانی وجود ندارد.

به گزارش (ایسنا) تا تاریخ 26 شهریورماه سال جاری تعداد 9 شرکت درخواست پروانه‌ی ارائه‌ی خدمات تلفنی بین‌الملل را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تسلیم کرده‌اند.

گفتنی است، تکمیل مدارک مورد نیاز به منظور تقاضای پروانه و ارسال آن به دبیرخانه‌ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سازمان ظرف مدت 30 روز از دریافت مدارک کامل و بدون ابهام نسبت به تطبیق شرایط و صلاحیت شرکت متقاضی و قابل قبول بودن طرح تجاری و طرح‌های فنی ارائه شده اعلام نظر می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مدارک تسلیم شده‌ی قبلی خود را به منظور تطبیق با اظهار نظرات سازمان تغییر دهند منتهی بررسی دفعات بعد سازمان حداقل دو ماه خواهد بود.

در صورت دریافت تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شرکت متقاضی می‌تواند ظرف مدت دو ماه مدارک درخواستی سازمان از جمله ضمانت‌نامه‌ی بانکی معتبر بدون قید و شرط مربوط به حسن انجام کار به طرفیت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تاریخ آغاز بهره‌ برداری به مدت سه سال و شش ماه، قابل تمدید به دفعات را تسلیم نموده و ظرف مدت هفت روز پروانه‌ی خود را دریافت کنند.

همچنین در صورت درخواست کتبی برای دریافت کد دسترسی اختصاصی، حداکثر ظرف مدت 20روز یک کد قابل دسترسی در سراسر کشور برای مسیردهی تمام تماس‌های بین‌الملل در اختیار دارنده‌ی پروانه قرار می‌ گیرد.

در صورت نیاز به ارتباطات ماهواره‌ای لازم است بهره‌بردار به واحد مربوط در سازمان مراجعه کرده و فرم‌های شبکه‌ی رادیویی را اخذ و تکمیل و پروانه شبکه رادیویی وفق مقررات و دستورالعمل‌های مربوط از جمله پرداخت حق فرکانس دریافت کنند.

بنا بر این گزارش اطلاعات مورد نیاز بر روی سایت سازمان تنظیم مقررات با آدرس اینترنتی www.cra.ir قرار دارد.

  • ۸۴/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">