ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

GCها تا پایان شهریور مهلت دارند

| سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۸۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: اگر پیمانکاران ارتباطات سیار به تعهدات خود عمل می‌کردند، تاکنون واگذاری کلیه‌ی سیم‌کارت‌ها به پایان رسیده بود.

دکتر محمد سلیمانی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: طرف‌های پیمانکار می‌باید طبق قرارداد با شرکت مخابرات تجهیزات خود را نصب و تا اردیبهشت‌ماه ظرفیت‌سازی لازم را برای شبکه انجام می‌دادند که متاسفانه به تعهد خود عمل نکردند.
وی خاطر نشان کرد: روند پیشرفت کار در برخی استان‌ها مطلوب نیست و شرکت‌های استانی تدابیر دیگری برای انجام تعهدات خود اندیشیده‌اند و به طرف پیمانکار تنها تا پایان شهریور مهلت دادیم تا به تمامی‌ تعهدات خود عمل کند.
او در رابطه با مشکلات کیفی احتمالی در شبکه با واگذاری تلفن‌های همراه جدید گفت: با احداث سایت‌های مختلف ظرفیت‌سازی کافی انجام خواهد شد و علاوه بر افزایش کیفیت، گستره‌ی ارایه‌ی خدمات تلفن همراه نیز افزایش می‌یابد.
وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه‌ی توسعه‌ی شبکه‌ی فیبر نوری نیز کارها به خوبی پیش می‌رود و در برنامه‌ی چهارم توسعه می‌بایست 17 هزار کیلومتر شبکه‌ی فیبر نوری ایجاد کنیم که امیدواریم این برنامه را سریع‌تر از زمان ممکن انجام دهیم.

  • ۸۵/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">