ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آخرین مهلت رایتل برای تعیین تعرفه

| دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات از بررسی تعرفه های نهایی استفاده از خدمات سیم کارتهای اپراتور سوم تلفن همراه خبرداد و تاکید کرد که تصویب تعرفه های نهایی مکالمات از طریق سیم کارتهای این اپراتور بزودی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مطرح می شود.

لطف الله سبوحی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از زمان راه اندازی شبکه اپراتور سوم موبایل این اپراتور سیم کارتهای خود را با تعرفه های تشویقی به مشترکان عرضه می کند، اظهار داشت: اپراتور رایتل برای ارائه تعرفه های تشویقی تنها 3 ماه مهلت دارد و پس از آن باید به مشترکان خود براساس تعرفه های جدید خدمات ارائه دهد.

وی با تاکید براینکه بزودی و در اولین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه های نهایی خدمات رایتل تحت بررسی قرار می گیرد پیش بینی کرد که این تعرفه ها در این جلسه از کمیسیون مصوب شود.

سبوحی گفت: این اپراتور به مدت 3 ماه خدمات خود را براساس تعرفه های تشویقی ارائه کرده و پس از آن می تواند برای ارائه مجدد تعرفه تشویقی آن را اعلام کند.

سبوحی در پاسخ به این سوال که اجازه تمدید تعرفه های تشویقی برای این اپراتور وجود ندارد، گفت: اپراتور هر تعرفه تشویقی را تنها 3 ماه می تواند براساس اختیار خود اجرایی کند. البته در هر سال نیز برای اپراتور امکان ارائه تعرفه های تشویقی تا 8 بار وجود دارد.

به گزارش مهر، اپراتور رایتل از دی ماه 90 سیم کارتهای خود را وارد بازار کرده و مسئولان آن در مورد تعرفه های پایه تشویقی استفاده از سیم کارتهای نسل سوم رایتل اعلام کردند که نرخ مکالمه با این سیم کارتها برای هر دقیقه 555 ریال در این شبکه و 625 ریال برای ارتباط با سایر شبکه ها خواهد بود. همچنین نرخ تماس تصویری از طریق این اپراتور 1495 ریال، نرخ سرویس پیام چند رسانه ای MMS برای 300 کیلوبیت 400 ریال و سرعت دسترسی به اینترنت این اپراتور برای کاربران خانگی 125 کیلوبیت بر ثانیه و برای اشخاص حقوقی 3 مگابیت بر ثانیه قابل استفاده خواهد بود.

  • ۹۱/۰۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">