ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بعد از ماه مبارک رمضان آرشیو برنامه های صدا و سیما روی خط اینترانت قرار می گیرد.

« افراسیابی» معاون فناوری اطلاعات سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: بعد از ماه مبارک رمضان به تدریج برنامه های رادیویی و تلویزیونی موجود در آرشیو صدا و سیما روی خط اینترانت در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل حجم بالای آرشیو صدا و سیما این کار در یک مدت کوتاه امکان پذیر نیست ما در صدد هستیم.از جذاب ترین برنامه ها آغاز و به تدریج تمام آرشیو سازمان صدا و سیما را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی در خصوص چگونگی نحوه این پروژه گفت: فیلم های جذاب را روی شبکه اینترانت قرار می دهیم و مردم می توانند فیلم هایی که مایل به دیدن آن هستند را سفارش دهند و ما نیز آن را روی شبکه برای آن ها ارسال می کنیم.

افراسیابی در خصوص امکانات زیر ساختی این پروژه گفت: اجرای این پروژه، نیاز به پهنای باند زیادی دارد که در مذاکرات صورت گرفت با مخابرات، و آنها قول تامین این پهنای باند را داده اند.

وی خاطر نشان کرد؛ به لحاظ محدودیت فرستنده مردم تهران تنها می توانند از 7 شبکه استفاده کنند و این در حالی است که ما 20 شبکه برون مرزی و استانی داریم که هر کدام برنامه های و متنوعی راتولید می کنند و با اجرای این پروژه به تدریج تمام این تولیدات ،‌از طریق خط اینترانت در دسترس مردم قرار می گیرد.

  • ۸۴/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">