ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی نوکیا در ایران گفت: آلکاتل و اریکسون از همکاری با ایرانسل انصراف داده‌اند و در حال حاضر نوکیا همراه با پیمانکار داخلی خود - شرکت تکفام - برنده‌ی مناقصه‌ی ایرانسل در ناحیه‌ی یک و سه شده‌ است.
کاظم رهبر در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب، همچنین درباره‌ی اخباری مبنی بر تاثیر مذاکرات هسته‌یی ایران با اروپا بر روی قرارداد ایرانسل و نوکیا و منعقد نشدن این قرارداد تا زمان مشخص شدن نتیجه‌ی این مذاکرات، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و در حال انعقاد قرارداد با اپراتور دوم تلفن همراه هستیم و منتظریم تا بستر قانونی آن نیز فراهم شود.
او همچنین با رد شنیده‌هایی مبنی بر کناره‌گیری نوکیا از پروژه‌ی ایرانسل، گفت: ما مصممیم که فعالیت خود را در ایران گسترش دهیم.
رهبر ادامه داد: برای گسترش همکاری‌های خود با GC‌های ایرانی با رعایت قانون استفاده از حداکثر توان داخلی نیز برنامه‌ی بلندمدتی داریم.
اما مسعود پرویز - نماینده‌ی شرکت خدمات اریکسون در ایران - با بیان این‌که ما از مذاکرات با شرکت ایرانسل کناره‌گیری کرده بودیم، به خبرنگار ایسنا گفت:‌ به‌تازگی شرکت ایرانسل از ما برای ادامه‌ی مذاکرات برای بستن قرارداد دوباره دعوت کرده و تصمیم داریم که در این مذاکرات شرکت کنیم.
وی درباره‌ی علت این کناره‌گیری اریکسون از پروژه و بازگشت دوباره‌ی آن به مذاکرات، تصریح کرد: همیشه در جریان مذاکره میان فروشنده و خریدار، مشکلات خاصی به‌وجود می‌آید؛ و آن‌ها شرایط را به گونه‌ای برای ما تعیین کرده بودند که توانایی ادامه‌ی کار را نداشتیم.
او عنوان کرد: نحوه‌ی جریان کار در گذشته به هیچ وجه مشخص نبود و می‌خواستند افزایش تعرفه‌های کنونی را به دوش شرکت اریکسون بیاندازند که ما آن را قبول نکردیم، همچنین شرکت ایرانسل ما را به عنوان یک GC قبول نداشت، درحالی‌که سازمان برنامه و بودجه ما را به عنوان قوی‌ترین GC انتخاب کرده و ما یکی از GC‌های فعال در شرکت ارتباطات سیار هستیم.
این درحالی‌است که تلاش خبرنگار ایسنا برای دریافت صحت و سقم موضوع از مسوولان نمایندگی آلکاتل در ایران تا لحظه‌ی مخابره‌ی خبر به نتیجه نرسید.

  • ۸۵/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">