ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آمار رایتل باز هم جهش کرد!

| شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل اپراتور سوم گفت:‌ این اپراتور ظرف ۱۵ ماه گذشته از ۳۵۰ هزار مشترک به ۳ میلیون مشترک پیشرفت داشته و درآمد آن نسبت به سال گذشته ۸ برابر افزایش یافته است.

به گزارش فارس مجید صدری مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در مراسم رونمایی از سامانه دسترسی به منابع تصویری سی و سومین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: ظرف 15 ماه گذشته تعداد مشترکان رایتل از 350 هزار مشترک به 3 میلیون مشترک افزایش یافته است و در این مدت تعداد سایت‌های منصوبه اپراتور از 900 سایت به 2200 سایت رسیده است.

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه گفت: از شهریورماه 92 تاکنون درآمد رایتل بیش از 8 برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به ورود دو اپراتور دیگر تلفن همراه با بازار ارائه خدمات نسل 3 گفت: اما فعلاً رایتل وسیع‌ترین پوشش نسل 3 را بین سه اپراتور دارد. هم‌اکنون این اپراتور در 228 شهر پوشش نسل 3 دارد که سال گذشته این تعداد محدود به 128 شهر بود.

صدری با اشاره به راه‌اندازی سامانه بر خط جشنواره فجر 33 گفت: حدود 17 پورتالی که از قبل توسط رایتل با موضوعات مختلف راه‌اندازی شده از ترافیک داخلی استفاد می‌کنند و پورتال جدید فجر نیز از ترافیک داخلی بهره می‌برد.

  • ۹۳/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">