ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طلاب و مبلغین در حوزه علمیه قم با مبانی تبلیغ اینترنتی و استفاده از این ابزار رسانه ای برای گسترش معارف دینی آشنا می شوند.

حجت الاسلام "نبوی" در گفتگو با خبرنگار حوزوی "مهر" با اعلام این خبر گفت : حوزه علمیه قم وظیفه خود می داند، در هر کجا که نیاز باشد، در مقابل تبلیغات ضد دینی و انحرافی بایستد و به ترویج تفکرات دینی بپردازد و در این راه از ابزارهای مختلف استفاده کند.
وی افزود: زمانی مبلغین برای انجام وظیفه، از منبر استفاده می کردند و امروز باید از رسانه های صوتی، تصویری و الکترونیکی استفاده شود تا با استفاده از این توان ارتباطی، بتوان به تبلیغ پرداخت. در این میان استفاده دشمنان از سایت ها و وبلاگ ها برای ترویج مبانی انحرافی و شبهه افکنی در مبانی دینی، حضور مبلغین در این عرصه ها را ضروری تر ساخته است.
معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم اضافه کرد: در کنار برخی از سایت ها که با هدف معرفی مبانی دینی ایجاد شده است، تاسیس واحد تبلیغ اینترنتی با هدف آشنایی مبلغین و طلاب با چت و وبلاگ و استفاده مطلوب از این ابزار صورت گرفته است که هم اکنون برخی از طلاب، پس از آموزش های مناسب، در این عرصه وارد شده اند و تلاش می شود با گسترش آموزش های فنی و محتوایی، نیروهای متخصص در این زمینه پرورش یابد.
"نبوی" گفت : فعالیت این مرکز از 2 سال قبل شروع شده و پس از یک سال، به صورت رسمی فعالیت های خود را آغاز کرده است.

  • ۸۴/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">