ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آیین‌نامه حمایت از پایان نامه‌های ICT ابلاغ شد

| چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۱، ۰۴:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آیین نامه حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان فوق لیسانس و دکتری حوزه ICT تا پایان فروردین ابلاغ می شود.

به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان یکی از اقدامات این پژوهشگاه را در سال ۱۴۰۱ حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان فوق لیسانس و دکتری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد و اظهار داشت: آئین نامه‌های مربوط به حمایت از پایان نامه‌های مذکور، تا پایان فروردین ماه بررسی و ابلاغ شد.

وی با اشاره به تبیین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تکالیف هر یک از بخش‌های پژوهشی و اداری این پژوهشگاه را به تفکیک ابلاغ و بر لزوم توجه به زمانبندی پروژه‌ها و اجرای آنها در قالب زمانبندی های مشخص شده تاکید کرد.

یزدانیان گفت: با توجه به سیاست‌های وزیر ارتباطات و لزوم فعالیت بیشتر و مؤثرتر پژوهشی و پژوهشگران، باید بر این موضوع متمرکز باشیم که پروژه‌های مصوب و در حال اجرای این پژوهشگاه در قالب زمانبندی خود به اتمام برسد و در جلسات هفتگی کنترل پروژه، روند اجرا پیگیری شود.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات شرط موفقیت برنامه‌های این پژوهشگاه را پیگیری و پایش مداوم دانست و اضافه کرد: در حوزه پیگیری نیازمند به دقت بیشتری هستیم و همه مدیران مجموعه نیز ملزم به پاسخگویی موارد پیگیری هستند.

  • ۰۱/۰۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">