ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آیین نامه دفاتر خدمات مخابراتی نهایی شد

| دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۸۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تعرفه‌های ثبت نامی‌تلفن همراه که از سوی شرکت پست به دفاتر پرداخت می‌شد، جهت حمایت از دفاتر ارتباطی، از مبلغ 500 تومان به هزار تومان، افزایش یافت که در ثبت نام اخیر هم عملیاتی خواهد شد.
دکتر«معصوم فردیس» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار داشت: آیین‌نامه‌ها و مقررات مترتب بر دفاتر مخابراتی در سطح بندی‌های مشخص جهت
سرویس دهی به مردم، مشخص و نهایی شده است که در فاز اول در استان تهران نسبت به فراخوان اعلام شده، عمل خواهد شد.
وی ادامه داد: تعرفه‌های ثبت نامی‌تلفن همراه که از سوی شرکت پست به دفاتر پرداخت می‌شد، جهت حمایت از دفاتر ارتباطی، از مبلغ 500 تومان به هزار تومان، افزایش یافت که در ثبت نام اخیر هم عملیاتی خواهد شد و سایر تعرفه‌ها هم در حال بررسی است، تا بر اساس نظام‌نامه به تایید برسد.
وی تصریح کرد: تمام شرکت‌های مخابرات‌ی کشور، پست و شرکت ارتباطات سیار موظف شدند که در برنامه‌ی پنج ساله‌ی چهارم، بخش مشترکان خود را به صفر برسانند، به این معنی که تمام امور و فعالیت‌ها در بخش امور مشترکان در این شرکت‌ها به صفر برسد و سازمان مدیریت نیز اعتباری بابت این مساله اختصاص نخواهد داد.
وی خاطر نشان کرد: قرار است مجوز حدود 100 دفتر جدید خدمات ارتباطی در مرحله‌ی اول در استان تهران واگذار شود، تا تسهیلات بیشتری برای مردم در نقاطی که این دفاتر در آن مناطق وجود ندارد، ایجاد شوند.
وی افزود: مجوز‌ها در حال حاضر واگذاری در سطح تهران است، همچنین در سطح کشور نیز اطلاعات در مورد این که در کدام مناطق تعداد کمتری از دفاتر وجود دارد، دریافت خواهد شد، تا بر حسب برنامه‌ی چهارم توسعه که در آن حداقل دو هزار 500 دفتر خدمات ارتباطی باید ایجاد شود، حرکت کنیم.
وی ادامه داد: سیاست دولت این است که این کار به سمت پیشخوان دولت حرکت کند، ‌در برخی استان‌ها مانند اصفهان و مشهد و چند نقطه در استان تهران به سمت ایجاد دفاتر جامع ارتباطی که پرداخت قبوض گاز، برق، آب و سرویس‌های مشترک دیگر ارگان‌ها از طریق آن انجام می‌شود، حرکت شده‌ و جای تقدیر دارد.
وی تاکید کرد: باید این حرکت در سطح کشور توسعه یابد تا کلیه‌ی امور مردم در جریان خدمات رسانی از طریق این دفاتر به عنوان پیشخوان دولت انجام پذیرد.

  • ۸۴/۱۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">