ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت ارتباطات سیار در صورت رفع موانع قراردادی موجود در پروژه تالیا از سوی شرکت مخابرات ایران مایل به سرمایه‌گذاری و مشارکت در این پروژه ملی است.

به‌گزارش ایرنا،"محمد حیدری " مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در صورت وجود اراده‌ای برای حل مشکلات قرار دادی تالیا ، با توجه به ایجاد زیر ساختهای لازم برای توسعه این شبکه ، امکان تحقق تمامی اهداف پیش بینی شده در این پروژه،طی کمتر از یکسال آینده امکان پذیر است.

وی با انتقاد از مشکلات سرمایه‌گذاری در بخش پروژه‌ها و طرحها خواستار حل مشکل تحقق پروژه تالیا شد که بر اساس آن ‪ ۶۰‬درصد درآمد ناشی‌از این پروژه متوجه شرکت مخابرات خواهد شد.

مدیر عامل شرکت‌ارتباطات سیاربا اشاره به اظهارنظرهای مثبت برخی مسوولان شرکت مخابرات برای اصلاح قرارداد این پروژه اظهار امیدواری کرد که برخی ابهامات قراردادی تالیا هر چه سریعتر برطرف شود.

پیش از این نیز سرمایه‌گذارانی از کشورهای حاشیه خلیج فارس،اروپای غربی و روسیه‌برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروژه تالیا ابرازتمایل‌کرده بودند.

شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری کشور تالیا که تاکنون بیش از ‪ ۷۵۰‬هزار سهم کارت اعتباری واگذار کرده است هم اکنون حدود ‪ ۸۰‬درصد جمعیت شهرنشین کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

  • ۸۶/۰۸/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">