ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ابزار جدیدی برای امنیت تلفن همراه

| پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

اسماعیل ذبیحی - شرکت امنیتی Panda Software، با ابداع نرم افزار جدیدی برای حفاظت از تلفن های همراه، نسخه بتای آن را به صورت رایگان در اختیار کلیه کاربران تلفن همراه در سرتاسر جهان قرار داد.

این نرم افزار پیشرفته که Panda Security for Smartphones نام گرفته است، قادر به پشتیبانی محیط های کاربردی UIQ، Symbian S60 و نیز سیستم های عامل Symbian 7 و Symbian 8 در تلفن های همراه می باشد.

از میان ویژگی های مهم این نرم افزار جدید، میتوان به قابلیت هایی چون بررسی امنیتی کلیه پیغام های ورودی و خروجی مانند SMS، MMS و نامه های الکترونیک، اسکن کلیه فایل ها و اطلاعات مبادله شده از طریق Bluetooth ، Infrared و شبکه اینترنت، بررسی رویدادهای مختلف سیستم عامل، مانند خواندن، اجرا، انتقال و ...، بررسی خودکار و دستی حافظه داخلی و حافظه های جانبی قابل اتصال به تلفن، ایجاد حداقل بار منفی ناشی از عملکرد حفاظتی بر روی منابع سیستم و نیز پشتیبانی فنی مستمر، اشاره کرد.

کارشناسان امنیتی پاندا، افزایش انتشار کدهای مخرب تلفن های همراه بویژه در ماه های اخیر، ایجاد آسیب های جدی در سخت افزار، نرم افزار و برنامه های کاربردی، سرقت اطلاعات حساس و محرمانه کاربران و نیز ادامه این روند نگران کننده را بعنوان دلایل محکمی برشمرده اند که استفاده از ابزار امنیتی ویژه تلفن های موبایل را اجتناب ناپذیر ساخته است.

نسخه بتای Panda Security for Smartphones به طور رایگان و با مراجعه به آدرس زیر برای عموم کاربران تلفن همراه قابل استفاده می باشد: www.pandasoftware.com/download/beta/empresas/info_mobile.htm?sitepanda=particulares
www.mec-security.com

  • ۸۶/۰۳/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">