ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتحادیه صنایع لوح‌های فشرده ایران تاسیس شد

| دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۸۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

اتحادیه صنایع لوح‌های فشرده ایران براساس ماده 5 قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تاسیس شد و با معرفی اعضای هیات‌مدیره خود اعلام موجودیت کرد.

فناوران- در آگهی تاسیس این اتحادیه که در روزنامه رسمی کشور منتشر شده بخشی از هدف‌ها و موضوع فعالیت آن به شرح ذیل اعلام شده است: تلاش برای ساماندهی فعالیت اعضا و بهبود کیفیت تولیدات و خدمات در جهت تدوین استانداردهای داخلی، همکاری مستمر با موسسه استاندارد و مراکز تحقیقاتی برای تدوین استانداردهای مرغوبیت تولیدات داخلی، مشارکت در تدوین و اجرای استانداردهای مورد نیاز، بازارسازی مستمر، تنظیم تعرفه‌های قیمت‌های داخلی، تعرفه‌های صادراتی و تعرفه‌های واردات، کمک به ایجاد بازار سالم مصرف و کنترل و محدود کردن واردات.

براساس آگهی تاسیس، کلیه اشخاص حقوقی با داشتن تابعیت ایرانی، قبول و تعهد اجرای مقررات اساسنامه، داشتن کارت عضویت یا کارت بازرگانی معتبر از اتاق بازرگانی، پرداخت حق ورودیه، فعال بودن در زمینه‌های مرتبط با صنایع لوح‌های فشرده و دارا بودن اجازه رسمی فعالیت از وزارت صنایع و معادن می‌توانند عضو اتحادیه شوند.

اسامی اعضای اصلی هیات‌مدیره اتحادیه به این شرح اعلام شده است: جواد انصاری رییس، عبدالرضا نوروزی و مهدی اصغری نواب رییس، محسن سرشاد خزانه‌دار و فرهاد رحمتی گرگانی منشی. علیرضا کاریان و حسین زیادلو اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره را تشکیل می‌دهند. محمود عبادی و سیامک کاریان هم به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل و مسیح‌الله کشاورز محمدی به عنوان دبیر اتحادیه انتخاب و معرفی شده‌اند.

مرکز اصلی اتحادیه صنایع لوح‌های فشرده ایران: تهران، خیابان سهروردی شمالی، کوچه تهمتن، پلاک 6، ساختمان مهرگان، واحد 19 ثبت شده است.

  • ۸۹/۰۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">