ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتصالات امارات از ایران اخراج شد

| شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۰۹:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

عبدالله افتاده - کنسرسیوم تامین اتصالات متشکل از شرکت تامین تلکام و اپراتور اماراتی اتصالات به دلیل انجام ندادن تعهدات مربوط به مزایده اپراتور سوم در زمان مقرر، از دور مزایده خارج شد.

محمد سلیمانی، ‌وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با عبداله افتاده خبرنگار روزنامه فناوران با بیان این مطلب گفت: کنسرسیوم تامین اتصالات به دلیل ارایه نکردن ضمانت‌های لازم و حق لیسانس در موعد مقرر، از دور مزایده خارج شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط ایجاد شده، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید با بررسی شرایط نفر دوم و مابقی جوانب نسبت به انتخاب کنسرسیوم جدید اقدام کند.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا نفر دوم مزایده در صورت تمکین به قیمت نفر اول مزایده برنده اعلام می‌شود یا نه، گفت: تمامی این موارد باید بررسی شود و در حال حاضر نمی‌توان به این سوال پاسخ داد.

وزیر ارتباطات در خصوص جرایم در نظر گرفته شده برای کناره‌گیری کنسرسیوم تامین اتصالات افزود: طبق اسناد مزایده با این کنسرسیوم برخورد خواهد شد.براساس اسناد مزایده اپراتور سوم تمامی شرکت‌کنندگان در این مزایده مبلغ 30 میلیون یورو ضمانت نامه در اختیار سازمان تنظیم مقررات قرار داده‌اند که با توجه به شرایط فعلی احتمالا ضمانت نامه کنسرسیوم تامین اتصالات به نفع دولت جمهوری اسلامی ایران ضبط خواهد شد.

مشروح گفت و گو با وزیر ارتباطات را در «فناوران سال» خواهید خواند.
با برکناری «تامین اتصالات»

رگولاتوری؛ کنسرسیوم «زین ایران» وارد مذاکره شد
به گفته مدیرعامل شرکت ذخیره صدف، با توجه به کنار گذاشته شدن کنسرسیوم تامین اتصالات از سوی رگولاتوری کنسرسیوم زین ایران در حال مذاکره با این سازمان برای بررسی شرایط جدید اپراتور سوم است.

به گفته مدیرعامل شرکت ذخیره صدف، با توجه به کنار گذاشته شدن کنسرسیوم تامین اتصالات از سوی رگولاتوری کنسرسیوم زین ایران در حال مذاکره با این سازمان برای بررسی شرایط جدید اپراتور سوم است.

فناوران - سید مسعود هاشمی، مدیرعامل شرکت صدف ذخیره وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به برگزاری جلساتی با رگولاتوری از هفته گذشته در همین ارتباطات گفت: با توجه به اجرا نکردن تعهدات لازم از سوی نفر اول برنده مزایده اپراتور سوم و کنار گذاشته شدن آن هم‌اکنون در حال مذاکره با سازمان تنظیم مقررات هستیم.

وی افزود:‌ پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به روند مذاکرات فعلی به احتمال زیاد کنسرسیوم زین ایران متشکل از صندوق بازنشستگی صدا و سیما،‌ صندوق ذخیره فرهنگیان و اپراتور زین کویت سکان اپراتور سوم ایران را در اختیار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طبق اسناد مزایده با شرایط فعلی نفر دوم باید به قیمت نفر اول تمکین کند گفت: با توجه به اینکه این مزایده به صورت بین‌المللی برگزار شده است چنین بندی در اسناد گذاشته نشده است.

وی افزود:‌ در حال حاضر نمی‌توان در خصوص جزییات مذاکرات با رگولاتوری اظهار نظر کرد.

مدیرعامل شرکت صدف ذخیره با اظهار رضایت از روند مذاکرات گفت:‌ در صورت برنده شدن در این مزایده به سرعت تعهدات خود را انجام خواهیم داد.
در همین رابطه :

اتصالات: در جریان کنار رفتن از اپراتور سوم نیستیم!

اطلاعیه رگولاتوری درباره کناره گیری اتصالات

مهلت مجدد برای اجرای تعهدات اپراتور سوم

اتصالات: کاری به جزایر سه گانه نداریم

اختیار و مسوولیت رگولاتوری در پروژه اپراتور سوم

  • ۸۸/۰۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">