ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتصالات: کاری به جزایر سه گانه نداریم

| شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۰۵:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

محمد عمران، رئیس هیأت مدیره اتصالات (شرکت بزرگ و نخست ارایه خدمات خطوط ارتباطی در امارات) در برنامه تلویزیونی بانام «اضائات» (روشنگری‌ها) که هر هفته از شبکه ماهواره‌ای العربیه پخش می‌شود، حضور یافته و پیرامون قرارداد تجاری بزرگ خود با ایران به پرسش‌های مطرح پاسخ داد.

به گزارش «العربیه»، محمد عمران که شرکتش در ایران در زمینه ارتباطات تلفنی فعال شده است، به ترکی الدخیل، مجری این برنامه می‌گوید: بحث جزایر سه‌گانه که بین امارات و ایران مطرح است، تأثیری بر فعالیت این شرکت در ایران نخواهد داشت.

این مسئول اماراتی اظهار می‌دارد: به رغم وجود اختلاف نظر، روابط کشورش با ایران خوب است و سرمایه‌گذاری از سوی اماراتی‌ها در ایران با استقبال مسئولان ایرانی روبه‌رو شده است.

وی گفت: انتظار داریم به محض راه‌اندازی خدمات ارتباطی شرکتمان در ایران، یک میلیون مشترک به دست آوریم. وی بازار ارتباط تلفنی را خوب خواند و احتمال داد که روابط اقتصادی دو کشور به بهبود روابط سیاسی نیز منجر شود.

رئیس هیأت مدیره این شرکت اماراتی همچنین گفت: اتصالات یکی از پیشروترین ارایه دهندگان خدمات تلفن همراه است و حتی آمریکا ارتباطات تلفنی خود را پس از امارات به بخش خصوصی واگذار کرد. او افزود: ما از رقابت استقبال می‌کنیم.

این شبکه سعودی در ادامه خبر خود با شیطنت یادآور می‌شود که: ایران و امارات بر سر جزایر سه‌گانه «تنب بزرگ، کوچک و ابوموسی» در نزدیکی دهانه هرمز و در مجاورت یا محدوده قلمرو امارات! مناقشه دیرپایی دارند.

این در حالی است که امارات، بارها خواسته است بحث را به مراجع داوری بین‌المللی بکشاند، لیکن تهران بر این باور است که این جزایر ایرانی بوده و قابل بحث نیستند.
منبع : تابناک

  • ۸۸/۰۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">