ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتصال مراکز آموزشی به اینترنت یک اضطرار است

| سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۸۹، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

تهران- وزیر آموزش و پرورش گفت: بحث اتصال مراکز آموزشی به شبکه اینترنت به یک اضطرار تبدیل شده و برای آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ' حمیدرضا حاجی بابایی' روز سه شنبه در نشست مشترک وزارتخانه های ارتباطات و آموزش و پرورش ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: برخی مشکلات اجرایی موجود در خصوص اتصال مدارس با مراکز به زودی برطرف خواهد شد .

وی افزود: اهداف بلندی که آموزش و پرورش باید در این حوزه به آن برسد از جمله ارایه الکترونیکی تمامی کتاب ها به دانش آموزان مشخص شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در این بخش گفت: یکی از موضوعهایی که به صورت کلان به آن توجه شده و هم اکنون در روستاها در حال اجرا است، ایجاد مجتمعهای آموزشی است.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس، مدارس دیگر هویت مستقل نخواهند داشت و مدارس در روستاها زیر مجموعه این مجتمعها قرار خواهند گرفت.

حاجی بابایی تصریح کرد فکر می کنیم با اجرای این طرح حدود 30 هزار مدرسه در روستاها کاهش یافته و در صورت اجرا در تمامی روستاها، این مدارس به حدود 15 هزار مجتمع تبدیل خواهند شد.

وی با بیان این مطلب که این طرح بر اساس سند ملی موجود در این حوزه تعریف شده است ادامه داد: بر این اساس این مدارس با مجتمعها به صورت مجازی به هم متصل خواهند بود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم با همکاری و کمک وزارت ارتباطات تا پایان سال تحصیلی سال آینده موضوع اتصال 70 هزار مرکز آموزشی به شبکه اینترنت علمیاتی شود.

  • ۸۹/۰۶/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">