ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتمام مهلت تحویل مدارک متقاضیان اپراتور سوم

| چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۸۷، ۰۳:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

با اتمام فرصت تحویل مدارک ارزیابی فنی مزایده‌ی اپراتور سوم حضور حداقل هفت شرکت در مرحله‌ی ارزیابی کیفی مزایده‌ی اپراتور سوم قطعی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که ساعت 14 امروز مهلت تحویل مدارک ارزیابی فنی مزایده‌ی اپراتور سوم به پایان می‌رسد حداقل 7 شرکت مدارک ارزیابی فنی خود را برای حضور در مزایده اپراتور سوم به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تحویل خواهند داد.

بدین ترتیب با توجه به حضور این تعداد شرکت‌ها و در مقایسه با مزایده‌ی اپراتور دوم که تنها 4 شرکت در آن حضور داشتند، بعید است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجددا مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی را تمدید کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در این مرحله برخی شرکت‌های داخلی برای احراز شرایط حضور در این مرحله مزایده با مشارکت هم مدارک خود را ارایه خواهند داد.

بنا بر اطلاعات به دست آمده شرکت‌های کنسرسیوم پارس ایراتل و ایرانیان، کارخانجات مخابراتی ایران، کنسرسیوم بزرگ مخابرات، تامین تلکام، آستان قدس رضوی، فن‌آوری موج خاور و ایران مبین جز شرکت‌های حاضر در این مرحله هستند.

اپراتورهای اتصالات امارات، TM مالزی و عمان تل کاندیدای اصلی هستند که احتمال حضور آن‌ها در مزایده با مشارکت شرکت‌های ایرانی بیش‌تر از سایر گزینه‌هاست.

بنا بر زمان‌بندی مزایده‌ی اپراتور سوم، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی احتمالا پس از پنج روز کاری نتایج مرحله‌ی ارزیابی کیفی را اعلام خواهد کرد.

  • ۸۷/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">