ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

احتمال اجرای طرح های NGN بدون برگزاری مزایده

| يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۸۸، ۰۱:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص زمان برگزاری مزایده شبکه‌های نسل جدید مخابراتی(NGN) گفت: در حال حاضر شرایط تغییر کرده و شاید اصلا برای NGN مزایده برگزار نشود و این پروژه بدون مزایده اجرا گردد.

صابر فیضی در گفت‌وگو با فارس در خصوص زمان برگزاری مذایده شبکه‌های نسل جدید مخابراتی(NGN) گفت: شاید این مزایده برگزار نشود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط تغییر کرده و شاید اصلا برای NGN مزایده برگزار نشود و این پروژه بدون مزایده اجرا گردد.

مدیرعامل مخابرات ایران همچنین در این خصوص که آیا NGN دیگر در اولویت شرکت مخابرات نیست، اظهار داشت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و این فناوری در اولویت کاری شرکت مخابرات نیز قرار دارد. NGN در شرکت مخابرات دارای مسئول است که در حال پیگیری آن است.

به گزارش فارس، ماه گذشته در پی واگذاری بلوک 50 به علاوه یک درصدی سهام مخابرات، سرپرست مرکز مخابرات ضمن تاکید بر اینکه این مرکز همچنان بازوی مشاوره‌ای شرکت مخابرات است گفته بود: پس از خصوصی‌سازی مخابرات به دلیل تحولات برخی اولویت‌های تحقیقاتی تغییر کرده و از جمله این اولویت‌ها پروژه NGN است که به نظر می‌رسد انجام آن در اولویت‌های بعدی شرکت قرار گرفته است.

  • ۸۸/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">