ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

احتمال تجدید مناقصه GPRS همراه اول

| سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۸۶، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کمیسیون معاملات شرکت ارتباطات سیار گفت: چنانچه در مناقصه GPRS اپراتور اول با صاایران به نتیجه قطعی نرسیم انجام این مناقصه تجدید خواهد شد.

علیشاهی در گفت و گو با خبرنگار "موبنا" در خصوص تعیین تکلیف برنده نهایی مناقصه GPRS اپراتور اول با بیان این که صاایران تضمین های مورد نظر مخابرات را تقریبا پذیرفته اظهار داشت: زمان اعلام برنده نهایی مناقصه GPRS به پایان رسیده است و نظر نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

وی با بیان این که گزارش کار برای تصمیم گیری و محاسبات نهایی به دفتر مدیریت ارسال شده یادآور شد: چنانچه صاایران به عنوان برنده نتواند تضمین های مورد نظر را تامین کند ازپروژه کنار گذاشته شده و مناقصه مجدد انجام خواهد شد.

وی افزود: طبق قانون نمی توان نفر دوم مناقصه را به عنوان برنده اعلام کرد و مجبوریم مناقصه را تجدید کنیم.

این در حالی است که پیش از این معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتمام مهلت صاایران برای تمکین تضمین‌های مورد نظر مخابرات خبر داده و تاکید کرده بود که اگر این شرکت تعهدات مورد نظر چون تکنولوژی و لیست قیمت را انجام ندهد، نفر دوم مناقصه به عنوان برنده اعلام خواهد شد. به گفته دکتر غفاریان صاایران باید تضمین‌ها و تعهداتی که شرکت مخابرات ایران از این شرکت درخواست کرده است، ارائه و به آن تمکین کند که هنوز این امر محقق نشده است.

به گفته مسوولان ارتباطات سیار این سرویس ابتدا از شهر تهران آغاز و به تدریج در دیگر شهرها نیز ارایه خواهد شد.

پیش از این نیز وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار اظهار امیدواری کرده بود که اوایل آبان‌ ماه سال جاری سرویس‌های GPRS به مشترکان ارتباطات سیار ارایه شود.

تکنولوژی GPRS خدمات مبتنی بر اینترنت را در تلفن همراه امکان پذیر می کند.

در مناقصه GPRS شرکت ارتباطات سیار ،چهار شرکت پرورش داده ها،خدمات اریکسون، صنایع قطعات الکترونیک (صقا) و صاایران حضور داشتند که شرکت صاایران به دلیل امتیاز فنی 86 و رقم پیشنهادی 16 میلیارد تومان با مشارکت مالی و فنی "هوواوی" (وندور) چین بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده است ، اما تاکنون به صورت رسمی به عنوان برنده اعلام نشده است.

  • ۸۶/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">