ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

احتمال تمدید زمان تحقیق و تفحص از مخابرات

| دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۸۸، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کمیته تحقیق و تفحص ازشرکت مخابرات گفت: احتمال تمدید زمان تحقیق و تفحص از این شرکت برای ارائه گزارش نهایی ازعملکرد مخابرات وجود دارد.

نادرقاضی پوردر گفت وگو با موبنا با اشاره به اینکه مدت زیادی ازدراختیارگرفتن سمت ریاست این کمیته به وی نمی گذرد، گفت که درمورد زمان قطعی ارائه گزارش ازعملکرد شرکت مخابرات نمی تواند پیش بینی کند.

وی درپاسخ به این پرسش که اسفند ماه زمان قانونی کمیته برای ارائه گزارش نهایی ازعملکرد مخابرات به مجلس به پایان می رسد، گفت: درصورتی که کمیته نتواند به جمع بندی نهایی دراین زمینه برسد، مجددا خواستار تمدید فرصت می شود. تا زمانی که وزیرارتباطات به پرسش های مطرح شده پاسخ نداده، امکان اظهار نظر در موردعملکرد شرکت مخابرات وجود ندارد.

به گزارش موبنا هزینه وجوه خارج از شمول در اختیار مدیران، نحوه عملکرد مرکز تحقیقات مخابرات ایران، بررسی نحوه قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت و همراه، نحوه اجرای مناقصات و مزایده‌های چهار سال گذشته این شرکت و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران پروژه‌‌ها از جمله موارد مطرح شده در کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران است.

ابهامات درباره افزایش قیمت پیامک تلفن همراه بدون مصوبه و سایر طرح‌های مخابراتی طبق قانون برنامه چهارم، تاخیر در اجرای پروژه ظرفیت‌سازی شش میلیون خط تلفن همراه، شفاف‌سازی صورت‌های مالی و تعیین دقیق بازدهی سهام و چگونگی انتقال دارایی‌های شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات از دیگر مواردی است که در این طرح به آنها اشاره شده است.

  • ۸۸/۱۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">