ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

احتمال توقف عرضه سیم‌کارت 288 هزار تومانی

| سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۸۹، ۰۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات گفت: گزارشی از سوابق مربوط به نرخ گذاری سیم‌کارت‌های همراه اول به کمیسیون تنظیم ارسال شده و این کمیسیون در خصوص ادامه یا توقف فروش سیم‌کارت‌های همراه اول با قیمت 288 هزار تومان تصمیم‌گیری‌ خواهد کرد.

حسن رضوانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار بر اساس مصوبه دولت در زمان دولتی بودن مخابرات اقدام به فروش سیم کارت با قیمت 288 هزار تومان می‌کند که البته در پروانه اپراتور دوم چنین موردی وجود ندارد.

معاون نظارت سازمان تنظیم خاطر نشان کرد: به همین دلیل بر اساس سوابق مربوط به نحوه‌ تعیین این نرخ‌ها، گزارشی از سوی رگولاتوری تهیه و به کمیسیون تنظیم مقررات ارسال شد.

وی گفت: به دلیل وجود این اختلاف، در نهایت کمیسیون تنظیم در این خصوص که آیا اپراتور مجاز به فروش سیم‌کارت 288 هزار تومانی هست یا خیر تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش فارس، در بخش «تعرفه‌ها» در پروانه شرکت مخابرات آمده است: در تلفن همراه برای هزینه اتصال مشترک آبونمانی، بیش از یک میلیون و 200 هزار ریال و برای هزینه اتصال مشترک پیش پرداختی بیش از مبلغ 200 هزار ریال (به استثنای مالیات متعلقه) مطالبه ننماید. این میزان تعرفه در صورت مقتضی می‌تواند مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

بنابراین گزارش، در حال حاضر دو نوع سیم‌کارت 0912 و 0910 از سوی همراه اول به فروش می‌رسد که قیمت سیم‌کارت‌های‌ 0912 این اپراتور با عرضه به روز 288 هزار تومان است.

  • ۸۹/۰۴/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">