ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلاف نظر وزیر ارتباطات با رگولاتوری

| يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۸۹، ۰۳:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

در حالیکه مسئولان مقررات و ارتباطات رادیویی کشور شرایط ویژه ای را برای اپراتور خارجی ایرانی ایرانسل MTN قائل بوده و معتقدند که در پروانه ایناپراتور سقفی تعیین نشده است،وزیر ارتباطات تاکید کرد ایرانسل MTN حداکثر 15 میلیون و 800 هزار سیمکارت می تواند ارائه کند.

مهندس رضا تقی پور در گفت وگو با موبنا درخصوص اظهارات مسوولان سازمان تنظیم مقررات مبنی بر سقف دار نبودن پروانه اپراتور دوم با بیان اینکه تمامی پروانه های صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات دارای چارچوبهای مشخص ، افزود: میزان سقف واگذاری سیمکارت در پروانه تمامی اپراتورها و سقف پروانه است، مشخص است.

وی خاطرنشان کرد: اما بر اساس در پروانه های صادر شده تمام اپراتورهای تلفن همراه می توانند که برای ارتقاء سقف واگذاری سیمکارت در پروانه خود، درخواست به کمیسیون سازمان تنظیم مقررات ارائه کنند.

وی گفت: بر اساس تمامی مجوزهایی که به اپراتورایرانی خارجی ام تی ان ایرانسل ارائه شده، در مجموع این اپراتور می تواند 15 میلیون و 800 هزار سیمکارت واگذار کند.

چندی پیش مسوولان سازمان تنظیم مقررات در یک نشست خبری اعلام کردند که در پروانه اصلی این اپراتور قیدی مبنی بر میزان سقف واگذاری سیمکارت در پروانه ذکر نشده است.

اپراتور خارجی ایرانی MTN ایرانسل تا کنون حدود 40 میلیون شماره واگذار کرده که ظاهراً حدود 60 درصد مشترکین پس از مدتی از استفاده از خدمات این اپراتور انصراف داده و این اپراتور مجبور شده که هم اکنون پنجمین بسته 10 میلیون شماره ای با پیش شماره 0939 را در شبکه اش فعال کند.

  • ۸۹/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">