ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال ارتباطات دو صفر بررسی می شود

| يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۹، ۰۳:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برپایی جلسه ای با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این کمیسیون برای حل وضعیت نابسامان تلفن همراه خبر داد و گفت: تمام وقت کمیسیون صنایع و معادن در سه شنبه هفته جاری به این مهم اختصاص می یابد.

سید شریف حسینی در گفتگو با مهر با بیان اینکه جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه هفته جاری مختص به مباحث ارتباطات و فناوری اطلاعات است گفت: در وهله اول کمیسیون به بررسی گزارش رئیس کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران خواهد پرداخت و پس از آن با توجه به پیشنهاد صورت گرفته برای بررسی وضعیت نامناسب شبکه های ارتباطی به ویژه تلفن همراه از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت به عمل آمده تا گزارشی در این مورد ارائه دهد.

وی با بیان اینکه وزیر ارتباطات باید برای حل معضلات شبکه تلفن همراه راهکارهایی ارائه دهد و موانع موجود را اعلام کند گفت: تماس های مکرر صورت گرفته با نمایندگان، نشان از نارضایتی بسیاری از مردم از قطعی ها و اختلالات تلفن همراه دارد که در این جلسه برای رفع مشکلات ارتباطی مشترکان تلفن همراه به طور قطع راه حلی در نظر گرفته خواهد شد.

حسینی با اشاره به موضوع سوم مورد بررسی در جلسه کمیسیون صنایع و معادن نیز گفت: همچنین وزیر ارتباطات باید به سئوالات انفرادی تعدادی از نمایندگان با موضوعات مختلف پاسخ دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسات آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از وزیر ارتباطات دعوت خواهد شد تا در مورد اختلالات تلفن اینترنتی و اختلالات ارتباطات دو صفر نیز گزارشی ارائه کرده و پاسخگو باشد.

  • ۸۹/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">