ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال ارتباطات دو صفر تکذیب شد

| دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۸۹، ۰۲:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون نگهداری و مدیریت شبکه ارتباطات زیرساخت با تاکید بر افزایش دو برابری ظرفیت کانالهای ارتباطی بین الملل گفت: تاکنون مشکلی از نظر ارتباطات دو صفر گزارش نشده است.

احمد پورنگ نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح وضعیت ارتباطات کانالهای بین الملل کشور با توجه به انتشار برخی اخبار مبنی بر اختلال در این شبکه گفت: اگرچه شاهد ترافیک بالایی در ارتباطات بین الملل هستیم اما تعداد کانالهای ارتباطی بسیار زیاد است و به همین دلیل با مشکل خاصی در برقراری ارتباط برای کاربران از داخل به خارج و برعکس مواجه نیستیم.

وی با اشاره به انتخاب سه پیمانکار بخش خصوصی در سال گذشته برای برقراری و ایجاد تلفن اینترنتی (voip) در کشور اضافه کرد: این شرکتها نیز از طریق شبکه ip ارتباطات بین الملل را انجام می دهند و ترافیک تا حدی از طریق این شبکه نیز مبادله می شود.

پورنگ نیا با تاکید بر اینکه ترافیک بین الملل در سال 88 نسبت به سال قبل آن حدود دو برابر شد گفت: در رابطه با ارتباطات بین الملل سه مرکز و تعداد بسیاری کانال ارتباطی وجود دارد. برای مثال بیشترین ترافیک کشور با کشورهای حاشیه خلیج فارس به خصوص کشورهای افغانستان و عراق است که در این رابطه با توجه به امکانات موجود به طور مستمر در حال افزایش کانالهای ارتباطی هستیم.

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه مسیرهای ارتباطی به ویژه مسیر بین الملل مرتب کنترل می شود افزود: با توجه به آمار ترافیک وارده و خارجه، در یک سال اخیر، افزایش ظرفیت کانالهای ارتباطی را داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه اختلالی در ارتباط کانال های بین المللی گزارش شود به طور قطع رسیدگی خواهد شد.

  • ۸۹/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">