ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال اینترنت کشور پابرجاست

| جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۸۵، ۰۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

به دنبال ایجاد اختلال و قطع خطوط اصلی شبکه فیبر نوری و اینترنت کشور، مرکز کنترل شبکه‌ شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام نمود که این اختلال ظرف مدت 36 ساعت برطرف خواهد شد ولی این وعده عملی نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی آی.تی ایران، علی رغم قول مسوولان این شرکت ، اختلال همچنان ادامه دارد و مشکل ازساعت 9 صبح روز پنج شنبه نیز آغاز شده است.

در پی بروز اختلال در شبکه‌ی فیبرنوری که از صبح روز 27 تیرماه آغاز شده بود، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد این اختلال به دلیل عملیات تغییر در تجهیزات و کابل‌های مخابراتی پایانه‌ی فیبر نوری امارات و عربستان ایجاد شده است و به مدت 36 ساعت در ارتباطات بین المللی ایران اختلال به وجود خواهد آمد.

مقامات مخابراتی میزان اختلال رابین30 تا 50 درصد محاسبه کرده و قول داده بودند که تا پایان روز چهارشنبه این اختلالات برطرف شود.

شایان ذکر است ادامه این روند، خسارت جبران ناپذیری را به شرکتهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی وارد خواهد نمود. چراکه موجب نارضایتی مشتریان از ارایه سرویس و درخواست پرداخت خسارت از سوی آنها خواهد شد.

  • ۸۵/۰۴/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">