ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ادامه سوددهی همراه‌اول در بورس

| سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ق.ظ | ۰ نظر

اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای 9ماهه سال 92 همراه اول اعلام شد و در شبکه کدال قرار گرفت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اطلاعات و صورتهای مالی میاندوره ای 9ماهه منتهی به 30/9/92 همراه اول به بورس ارائه شد و در سیستم جامع اطلاع رسانی ناشران(شبکه کدال) قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، صورت های مالی 9ماهه سال جاری همراه اول در مقایسه با دوره 9ماهه سال گذشته(سال 91) 12درصد رشد EPS و 20درصد رشد درآمد را نشان می دهد.

طبق این گزارش سود هر سهم(EPS) پس از کسر مالیات، برای دوره 9ماهه، 7729 ریال اعلام شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل حدود 12 درصد بیشتر است.

این گزارش می افزاید: در پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به 29/12/92، سود هر سهم 10421ریال برآورد شده که این رقم نسبت به اولین پیش بینی ارائه شده برای سال 1392(9696ریال) حدود 5/7 درصد افزایش را نشان می دهد. بدین ترتیب اپراتور اول برای چهارمین سال پیاپی(از زمان ورود به بازار سرمایه) توانسته روند رو به رشد درآمدی و سودآوری خود را ادامه دهد.

گفتنی است در 28آذرماه سال 89، همراه اول با عرضه 5درصد از سهام خود در فرابورس، عملاً فعالیت بورسی خود را آغاز کرد و از 29مردادماه سال جاری نماد این اپراتور در بازار بورس بصورت رسمی بازگشایی شد.

  • ۹۲/۱۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">