ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چهارمین گردهمایی مدیران ارشد مشتری و مدیران شرکت همکاران سیستم با تمرکز بر ارایه راهکارهای مناسب برای پشتیبانی از تصمیم‌گیری در صنایع غذایی و تشریح ویژگی‌های هوشمندی تجاری برگزار شد. در ابتدای این نشست که مدیران ارشد تعدادی از شرکت‌های بزرگ و موفق صنعت غذایی کشور حضور داشتند، محمود نظاری رییس هیات مدیره و سایر اعضای هیات مدیره همکاران سیستم به حاضران خوش آمد گفتند.

در ادامه این جلسه آقای دکتر آراستی مشاور ارشد گروه شرکت‌های همکاران سیستم ضمن تشریح نظام‌های ارزیابی عملکرد، موضوع نظام ارزیابی متوازن را توصیف کردند. سپس با تشکیل کارگاهی مدیران صنایع غذایی حاضر در جلسه، شاخص‌های اصلی صنعت در چهار بعد مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و زیرساخت های آموزشی را مورد شناسایی قرار دادند. بحث و تبادل نظر پیرامون اطلاعات مورد نیاز مدیران برای پایش استراتژی‌ها در این کارگاه، منجر به تهیه لیست ارزشمندی از شاخص‌های کلیدی عملکرد در صنایع غذایی شد.

در ادامه کارگاه، با استفاده از اطلاعات نمونه یک شرکت صنایع غذایی، شاخص‌های مورد‌نظر در محیط نرم‌افزار هوشمندی تجاری همکاران سیستم تولید و به حاضران ارایه شدند. نمایش شاخص‌های کلیدی صنعت غذایی در یک صفحه بصورت نقشه استراتژی و قابلیت‌ مشاهده سلسله مراتبی اطلاعات در صفحات بعدی برای یافتن ریشه مسایل و مشکلات، نظر حاضرین را به خود جلب کرد. در ادامه چگونگی مقایسه روندها و نمایش اطلاعات بصورت گرافیکی در قالب نمودارها، چارت‌ها، تصاویر و سمبل‌های گرافیکی در داشبورد مدیریتی، به حاضرین ارایه شد.
IMG_0993.jpg
به گفته رامتین دوانلو مدیر شرکت هوشمندی تجاری همکاران سیستم، برگزاری این کارگاه نشان داد که می‌توان با اتکاء به یک بستر اطلاعاتی مناسب، شاخص‌های مورد نیاز مدیران در صنایع غذایی را در یک داشبود مدیریتی گردآوری کرد.

در پایان این جلسه، نشست پرسش و پاسخ برگزار شد که طی آن دکتر آراستی، رامتین دوانلو و مدیر محصول همکاران سیستم، به پرسش های حاضران پاسخ گفتند.

  • ۸۹/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">