ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارائه سیمکارت های اپراتور سوم به صورت آزمایشی

| يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

بر اساس گفته مسوولا ن اپراتور سوم سیمکارتهای این اپراتور قبل از فروش سراسری در کل کشور ابتدا به صورت آزمایشی در سه استان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

علی ذبیحی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با موبنا اظهارکرد:سازمان تامین اجتماعی و تامین تله کام بدون طرف خارجی هم می توانند پروژه اپراتور سوم را اجرا کنند.

وی تحریم ها را علیه ایران کاملا بی نتیجه و بی اثر دانست و افزود:بخش اعظمی از تجهیزات برای اپراتور سوم خریداری شده است و متخصصان ایرانی در حال نصب و مکان یابی این تجهیزات هستند .

ذبیحی خاطرنشان کرد :برگزاری جلسه های هفتگی به صورت مکرربا مدیران و مسوولان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) برای ارائه گزارش بیانگر این است که پروژه ملی اپراتور سوم در موعد مقرر به سرانجام می رسد .

وی با اشاره به اینکه سیمکارتهای این اپراتور ابتدا در دو یا سه استان به صورت آزمایشی به متقاضیان ارائه می شود گفت : در صورت بدون نقص بودن سیمکارتهای نسل سوم توزیع سراسری آن از دهه فجر در کشور آغاز می شود .

وی درخاتمه خاطر نشان کرد :هیچ نگرانی برای تاخیر و یا به تعویق افتادن سیمکارتهای نسل سوم در کشور وجود ندارد .

گفتنی است مقرر شده سیمکارتهای اپراتور سوم از ایام دهه فجر سال جاری در اختیار متقاضیان این نسل از تلفن همراه قرار بگیرد .

  • ۸۹/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">